Lilly. Men hon är en fyraårig häst från norra norrland, som inte gjort så mycket i sitt liv så jag skulle gissa att det inte är sammaOh hästen ser bekant ut eller ja liknar min gamla favorithäst. Vad heter hästen??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lilly. Men hon är en fyraårig häst från norra norrland, som inte gjort så mycket i sitt liv så jag skulle gissa att det inte är sammaOh hästen ser bekant ut eller ja liknar min gamla favorithäst. Vad heter hästen??
Hon är som hon alltid varit. Egoistisk, manipulerande och ganska elak.Tanken är väl att du ska jobba sen efter CSN?
Tycker hon låter väldigt egoistisk. Både du och barnen ska lida därför att du inte får plugga enligt henne (blir ju så indirekt).
Håller med @dobbis blir det värre har du tingsrätten till din hjälp.
Tror hon menade ridskolehästenLilly. Men hon är en fyraårig häst från norra norrland, som inte gjort så mycket i sitt liv så jag skulle gissa att det inte är samma
Haha så går det när man inte kollar vilket inlägg som citerats .Tror hon menade ridskolehästen
Självklart är det hans fel! stig upp och spela den piggaste musiken har på högsta volym så att han lär sig att inte störa din sömn!Jag kan inte sova...
Dumma sambo...
Får man lov att peta på han så han vaknar? Hans fel jag har mer ont än vanligt typ. Lite iallafall
Mig! Jag kan ta det i natt.Vem ska jag skylla på för att jag inte kan sova?
Tänkte väl att det var ungt för att vara en ridskolehästTror hon menade ridskolehästen
Du är ju för generösMig! Jag kan ta det i natt.
JB ?Vem ska jag skylla på för att jag inte kan sova?
Det är nog huvudsäkringen som gått!Helvetes jävla skit. Katten spillde ett vattenglas över ett grenuttag med bla datorn inkopplad. All elen gick och det verkar inte vara säkringen eftersom det är hela lägenheten. Prövade att byta den säkring jag vet går till köket men utan resultat. Blir samtal till HV imorgon igen Skräcken är att datorn dött för då är jag så helt fucked. Så nu sitter jag med levande ljus och leker stämningsfull mysstund Tur för katten att hon är så söt.
Men nej vad jobbigt!Helvetes jävla skit. Katten spillde ett vattenglas över ett grenuttag med bla datorn inkopplad. All elen gick och det verkar inte vara säkringen eftersom det är hela lägenheten. Prövade att byta den säkring jag vet går till köket men utan resultat. Blir samtal till HV imorgon igen Skräcken är att datorn dött för då är jag så helt fucked. Så nu sitter jag med levande ljus och leker stämningsfull mysstund Tur för katten att hon är så söt.
Eller jordfelsbrytaren som har löst ut.Det är nog huvudsäkringen som gått!
Jordfelsbrytaren?!!Helvetes jävla skit. Katten spillde ett vattenglas över ett grenuttag med bla datorn inkopplad. All elen gick och det verkar inte vara säkringen eftersom det är hela lägenheten. Prövade att byta den säkring jag vet går till köket men utan resultat. Blir samtal till HV imorgon igen Skräcken är att datorn dött för då är jag så helt fucked. Så nu sitter jag med levande ljus och leker stämningsfull mysstund Tur för katten att hon är så söt.