Men oj
Här hålls det tummar! Men vilken tur att du kollade upp det.
Håller tummarna rejält!
Kram
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men oj
Här hålls det tummar! Men vilken tur att du kollade upp det.
Håller tummarna rejält!
Men oj! Det behöver inte vara farlig bara för att det är cancer. Jag har sett en hel del såna i mitt jobb och i många fall har det gått bra. Håller tummarna!
Stor kram
@Marita73 Hoppas på det bästa för dig och att fanskapet försvinner snart, allra helst igår.
Populär sysselsättning det där att ta av sig skor.. Grabbarna grus har börjat lämna diverse skor ute i hagen Nu ska de skos på torsdag och är inte ömfotade, mest jobbigt för den astmatiska matten att leta efter skrotet så de inte roar sig med att trampa in någon av dem i hoven.
Risken är väl att de bokstavligen flugit av den glade spanjoren som viftar vilt med benen på alla hålla och kanter
Får skylla mig själv iofs, fick noka om hovis så de kommer gå 8 istället för 7 veckor. Skotappet började dagen efter hovslagaren egentligen skulle kommit
Tror du på det själv?
Då är Det illa. var rejäl dimma när vi åkte till Falköping.Till och med jag fann det lite småkyligt idag. Inte kallt med småkyligt.
Köp vinFamiljen I bakSatet, nastan redo for avfard mot Napa.
Ryms den i plånisen så går det nog braAlltså jag MÅSTE ha ett plagg dock. Och det är extremt dyrt. Men jag tänker att om jag gör mig av med låt säga 10 onödiga plagg så ryms ju detta
@Marita73 har en bekant som hade samma som dig! Det verkar bra prognos på den typen av cancer! Min bekant är helt frisk idag
@Marita73 Jag håller tummarna för dig! Makens faster har haft något liknande, hon trodde att hon hade fått skav av glasögonen och när hon väl gick till läkaren så visade det sig att det var cancer men det är bortopererat och hon verkar vara helt frisk igen, hon fick inte vistas i solen första året. Men det har jag för mig att du ändå inte vill va?
-6,3 här och hunden kom just in med ragg över hela ryggenKallt som tusan här i kväll. 13,2 grader nu.
Det kommer gå bra @Marita73