Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jodå. Jag har slagits med surgubbar i skorstenen många gångerProblemet på den varma tiden är att det bildas en bubbla med varm luft i skorstenen så det är tvärstopp och man måste ta en bit papper och lägga vid rökgången i spisen och då släpper den fort och det blir drag .Annars om man tänder i eldstaden så går röken ut genom vedluckan och inget åt andra hållet .Nu tänder jag den rakt av bara och det är riktigt drag från början
Känns så futtigt att skriva om sina uppdateringar nu men jag är ändå glad över att vi haft så mycket sol både igår och idag. Jag tog sovmorgon i morse och började jobba senare, ändå kunde jag åka hem vid halv tre. Fördelen med att jobba halvtid!
Men, men ... det ar ju inte rattvist att halla oss alla i spanning sa har
Usch då . Håller tummarna stenhårt för att det "bara" är lokalt och att det räcker med en enkel operation!
Håller tummarna för @Marita73
Har bytt lampa på bilen idag och det gick utan att plocka den i molekyler men helvete vad trångt det var .Men fick känna sig fram .Fick hjälp att ta ur lampan då mina fingrar inte är så starka och vänstern har inte varit sig lik sedan jag slet av tummen .Det är väl det enda som jag känner av från nacken att händerna inte är som förut .Blev uppringd ikväll och ombedd att ta över kassörsysslan i frg då vår nuvarande bara tog på sig mer och mer höga uppdrag i frg och nu har hen träffat på väggen och allt blev tvärstopp.Hen var väldigt duktig och engagerad men man klarar inte hur mycket som helst
Så himla synd att vi inte har ens i närheten av samma storlek......Har varit och vaccinerat mig. Köpte även dukoral, sköterskan bara: ”ja alltså du ska inte äta en timme inne och en timme efter”.
Sen slängde hon en blick på mina systemet-kassar och la till: ”eller dricka...”
Nu har jag släpat ner 4 (!!!) säckar kläder till klädinsamlingen vi har på innergården. Den ska köras bort imorgon. Har ändå sjuka mängder kvar. Har lagt vissa i påsar för att sälja men nu blir det fan en in och en ut hädanefter på klädfronten
Har lagt vissa i påsar för att sälja men nu blir det fan en in och en ut hädanefter på klädfronten
Åhh Här hålls naturligtvis tummar och tår, klor och hovar att det är en ofarlig och ensam liten cancer-plupp som är lätt att ta bort!Jävla skit! Jag var ju hos läkaren idag och det visade sig att munsåret jag har som aldrig läker är cancer. Nu väntar jag på kallelse till operation och så får ni gärna hålla tummarna för att det är lokalt och inte har spridit sig..
Åhh Här hålls naturligtvis tummar och tår, klor och hovar att det är en ofarlig och ensam liten cancer-plupp som är lätt att ta bort!
eller hur...Så himla synd att vi inte har ens i närheten av samma storlek......
Har vaccinerat mig så många gånger för att få skydd många år framåt .Tydligen så skulle det hålla 20 årHar varit och vaccinerat mig. Köpte även dukoral, sköterskan bara: ”ja alltså du ska inte äta en timme inne och en timme efter”.
Sen slängde hon en blick på mina systemet-kassar och la till: ”eller dricka...”
Nu har jag släpat ner 4 (!!!) säckar kläder till klädinsamlingen vi har på innergården. Den ska köras bort imorgon. Har ändå sjuka mängder kvar. Har lagt vissa i påsar för att sälja men nu blir det fan en in och en ut hädanefter på klädfronten
Love is in the airVarit på utvecklingssamtal för tonåringen.
Och passade på att ta en romantisk middag på tu man hand med sambon. På Ikea.