Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man får ta alla chanser.Love is in the air
Det tycker jag du gör helt rätt i.Varit nere i stallet och fyllt på vatten o kollat till hästarna. Nu ska jag krypa ner i soffan och äta en massa godis för det tycker jag att jag förtjänar
Men ojJävla skit! Jag var ju hos läkaren idag och det visade sig att munsåret jag har som aldrig läker är cancer. Nu väntar jag på kallelse till operation och så får ni gärna hålla tummarna för att det är lokalt och inte har spridit sig..
Håller tummarna rejält!Jävla skit! Jag var ju hos läkaren idag och det visade sig att munsåret jag har som aldrig läker är cancer. Nu väntar jag på kallelse till operation och så får ni gärna hålla tummarna för att det är lokalt och inte har spridit sig..
Populär sysselsättning det där att ta av sig skor.. Grabbarna grus har börjat lämna diverse skor ute i hagen Nu ska de skos på torsdag och är inte ömfotade, mest jobbigt för den astmatiska matten att leta efter skrotet så de inte roar sig med att trampa in någon av dem i hoven.Jaaaa! Fått tag i en hovis som kan komma imorgon och slå på skor hästen som dragit av sig sko och en hel del hov lagom till att min hovis är bortrest en v till.
Det är ont om hovisar här och jag känner ju inte till området så bra heller. Hurraaa!
Då kan hästen slippa få ont om han har sönder det mer och jag slipper antingen försöka paketera in det/köpa boots/lasta och åka 1,5 h enkel resa till mina gamla hovisar etc. Och så kan vi träna med.
Kallt som tusan här i kväll. 13,2 grader nu.
Men oj! Det behöver inte vara farlig bara för att det är cancer. Jag har sett en hel del såna i mitt jobb och i många fall har det gått bra. Håller tummarna!Jävla skit! Jag var ju hos läkaren idag och det visade sig att munsåret jag har som aldrig läker är cancer. Nu väntar jag på kallelse till operation och så får ni gärna hålla tummarna för att det är lokalt och inte har spridit sig..