AmeeeeeeenDen person som ska ge något besked till min chef VAB:ar idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
AmeeeeeeenDen person som ska ge något besked till min chef VAB:ar idag
Men kära du!
Vi håller tummar, tår och tassar för att det är så bra det kan vara med tanke på omständigheterna. Hojta om vi kan göra något *stor kram*
@Marita73 oj! Håller tummarna att det går bra!
Mamma.och pappa är födda på bondgård
Morfar var oerhört sträng och gammaldags
Farfar var en filur typ.
Men fy. Jag håller tummarna att det är så lindrigt som det var för min mamma. Hennes hudcancer upptäcktes tidigt och gick lätt att bota.Jävla skit! Jag var ju hos läkaren idag och det visade sig att munsåret jag har som aldrig läker är cancer. Nu väntar jag på kallelse till operation och så får ni gärna hålla tummarna för att det är lokalt och inte har spridit sig..
Jävla skit! Jag var ju hos läkaren idag och det visade sig att munsåret jag har som aldrig läker är cancer. Nu väntar jag på kallelse till operation och så får ni gärna hålla tummarna för att det är lokalt och inte har spridit sig..
Jävla skit! Jag var ju hos läkaren idag och det visade sig att munsåret jag har som aldrig läker är cancer. Nu väntar jag på kallelse till operation och så får ni gärna hålla tummarna för att det är lokalt och inte har spridit sig..
Väldigt bra att du kollade upp det! Visste inte ens att munsår kunde vara cancer.Jävla skit! Jag var ju hos läkaren idag och det visade sig att munsåret jag har som aldrig läker är cancer. Nu väntar jag på kallelse till operation och så får ni gärna hålla tummarna för att det är lokalt och inte har spridit sig..
Självklart håller jag tummarna för dig.Jävla skit! Jag var ju hos läkaren idag och det visade sig att munsåret jag har som aldrig läker är cancer. Nu väntar jag på kallelse till operation och så får ni gärna hålla tummarna för att det är lokalt och inte har spridit sig..
Men fy. Jag håller tummarna att det är så lindrigt som det var för min mamma. Hennes hudcancer upptäcktes tidigt och gick lätt att bota.
Men usch, håller tummarna för att det går så smärtfritt som möjligt!
Oj @Marita73 hoppas verkligen att allt går bra!
Jag hoppas det är samma variant min mamma hade, det var mycket lokalt och allt gick att ta bort!
Hoppas du blir kvitt det snabbt!
Väldigt bra att du kollade upp det! Visste inte ens att munsår kunde vara cancer.
Håller tummarna att det är lokalt!
Vad läskigt! Håller alla tummar och tår för att det går snabbt och enkelt att bli av med skiten
Oj, vad läskigt! Hoppas det är lokalt och blir bra med op.
Självklart håller jag tummarna för dig.
Men så mysiga !Sitter i soffan med tokstollarna som slåss om förstaplatsen bredvid mig
Skit samma med minusgraderna, solen är framme
Ska börja fundera på vad vi ska äta för middag ikväll.
Ska se sen om mitt kaffe är drickbart
Vaniljsyrupen var slut Så fick ta hasselnöt så jag har något. Icke smaksatt kaffe går inte att dricka
Men jävlar! Kram!Jävla skit! Jag var ju hos läkaren idag och det visade sig att munsåret jag har som aldrig läker är cancer. Nu väntar jag på kallelse till operation och så får ni gärna hålla tummarna för att det är lokalt och inte har spridit sig..
Men jävlar! Kram!
Det känns som om någon försöker tortera dig