Men eller hur!! Två dagar med sol och inget regn, undrar om någon körde med offermetoden till slut för att blidka vädergudarna?Ja det är helt sjukt! Hela min kropp är i chock över denna solmängd! Och inget regn heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men eller hur!! Två dagar med sol och inget regn, undrar om någon körde med offermetoden till slut för att blidka vädergudarna?Ja det är helt sjukt! Hela min kropp är i chock över denna solmängd! Och inget regn heller
Blev väl sådär, men men bättre än innan i alla fall men inte riktigt som jag tänkt mig, oh well.Nu provar jag något nytt. En röd färgbomb till håret.
Saaay whaaaat? Visste inte att man kunde få cancer där men ska hålla tummar och tår mentalt för dig.Jävla skit! Jag var ju hos läkaren idag och det visade sig att munsåret jag har som aldrig läker är cancer. Nu väntar jag på kallelse till operation och så får ni gärna hålla tummarna för att det är lokalt och inte har spridit sig..
Jävla skit! Jag var ju hos läkaren idag och det visade sig att munsåret jag har som aldrig läker är cancer. Nu väntar jag på kallelse till operation och så får ni gärna hålla tummarna för att det är lokalt och inte har spridit sig..
heart
Saaay whaaaat? Visste inte att man kunde få cancer där men ska hålla tummar och tår mentalt för dig.
Hoppas att allt går bra!
nailbiting:Jävla skit! Jag var ju hos läkaren idag och det visade sig att munsåret jag har som aldrig läker är cancer. Nu väntar jag på kallelse till operation och så får ni gärna hålla tummarna för att det är lokalt och inte har spridit sig..
Ja,jag offrade min del för att glädja er andra ,verkar det som, men det regnar i alla fall inte.Men eller hur!! Två dagar med sol och inget regn, undrar om någon körde med offermetoden till slut för att blidka vädergudarna?
nailbiting:
Oj, kram! hoppas att det går bra. håller tummarna!Jävla skit! Jag var ju hos läkaren idag och det visade sig att munsåret jag har som aldrig läker är cancer. Nu väntar jag på kallelse till operation och så får ni gärna hålla tummarna för att det är lokalt och inte har spridit sig..
Oj, kram! hoppas att det går bra. håller tummarna!
Men jösses!!! Håller tummarna så hårt jag kan!Jävla skit! Jag var ju hos läkaren idag och det visade sig att munsåret jag har som aldrig läker är cancer. Nu väntar jag på kallelse till operation och så får ni gärna hålla tummarna för att det är lokalt och inte har spridit sig..
Jävla skit! Jag var ju hos läkaren idag och det visade sig att munsåret jag har som aldrig läker är cancer. Nu väntar jag på kallelse till operation och så får ni gärna hålla tummarna för att det är lokalt och inte har spridit sig..
Håller tummarna att allt går bra.Jävla skit! Jag var ju hos läkaren idag och det visade sig att munsåret jag har som aldrig läker är cancer. Nu väntar jag på kallelse till operation och så får ni gärna hålla tummarna för att det är lokalt och inte har spridit sig..
Men jösses!!! Håller tummarna så hårt jag kan!
@Marita73 STOR hålla tummar och en styrkekram till dig!
Håller tummarna att allt går bra.
Den person som ska ge något besked till min chef VAB:ar idag