Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ha - den har jag stulitVäntar på att solen jag beställt ska dyka upp,-3 så överlevbart men jag vill ha sol.
Bara tre minus här just nu och vi har strålande sol! För andra dagen i rad! Jag kan inte ens minnas sist vi hade sol Imorse var det dock 8 minus och bitande kallt.
Minns nyår -00/01 som spenderades i sälen. Nån dag hade vi -25 men det var inte alls samma sorts kyla. Jag som har enorma problem med eksem på vintrarna var faktiskt fin i huden då. Sen att det typ var den mest snöfattiga säsongen på länge gjorde inget, det var tillräckligt för att ligga metertjockt på vissa ställen
Jag är sjuk
Sambon smittade mig med sin fina influensa så nu ligger jag hemma med feber och snorar/tjurar.
Jävla skit! Jag var ju hos läkaren idag och det visade sig att munsåret jag har som aldrig läker är cancer. Nu väntar jag på kallelse till operation och så får ni gärna hålla tummarna för att det är lokalt och inte har spridit sig..
Den som väntar på något gott väntar alltid för länge.Den person som ska ge något besked till min chef VAB:ar idag
Nej vad hemskt besked, håller tummar, tår och tassar stenhårt för dig.Jävla skit! Jag var ju hos läkaren idag och det visade sig att munsåret jag har som aldrig läker är cancer. Nu väntar jag på kallelse till operation och så får ni gärna hålla tummarna för att det är lokalt och inte har spridit sig..
Men fy!! Håller tummarna allt jag kan. Usch vilken chock att få ett sånt besked.
Nej vad hemskt besked, håller tummar, tår och tassar stenhårt för dig.
heartJävla skit! Jag var ju hos läkaren idag och det visade sig att munsåret jag har som aldrig läker är cancer. Nu väntar jag på kallelse till operation och så får ni gärna hålla tummarna för att det är lokalt och inte har spridit sig..