Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra gjort!Det är 5/2 idag och med andra ord två år sedan jag flydde från Kukaset. Hur fort har inte de två åren gått?
Det är 5/2 idag och med andra ord två år sedan jag flydde från Kukaset. Hur fort har inte de två åren gått?
Varma kläder som inte blåser bort, typ bebismössa med knytband under hakan rekommenderas.Funderar på vad man behöver ha med sig till Gbg, blir en tur dit på torsdag
Vi ska titta på Dropkicks Murphy och Flogging Molly. Blir skönt med lite avbrott i vardagen
Det hade funkat med hundarna, men däremot inte katternaAlltså tanken har faktiskt slagit mig flera gånger.... men så var det ju det där med djuren
Jo, vintervagnar är bättre isolerade.Funkar tills strömmen går och gasolen tagit slut för "anpassade för vinter" betyder inte bättre isolering utan större värmesystem. Grannen ligger ju ute på jobb ibland och hans "vinterisolerade" blir utkyld på 3 timmar om strömmen går.
Urk.... Här är det -10,6 nu tidigt på morgonen. Tyvärr bara 15 grader inne. I natt får vi kanske ha värmepumpen igång hela tiden, i stället för att stänga av några timmar som vi brukar göra...-28 här, and dropping...
Bästaste du.Det är 5/2 idag och med andra ord två år sedan jag flydde från Kukaset. Hur fort har inte de två åren gått?
Önskar att jag kunde bo i husvagn året runt! Vilken dröm. Kom på det nu, att det hade varit idealet.
Tror att det finns lyxiga vinterbonade vagnar? Dock hade jag inte stått ut med att bo i husvagn jämt - hade blivit tokig....
Jag bodde i var husvagn pa drygt 10 meter och 30 kvadrat
Det där är ju en GIGANTISK husvagn! Som en liten stuga. Den hade jag nog också klarat av att bo i ett tag....
Samma här ...Det hade funkat med hundarna, men däremot inte katterna
Funkar tills strömmen går och gasolen tagit slut för "anpassade för vinter" betyder inte bättre isolering utan större värmesystem. Grannen ligger ju ute på jobb ibland och hans "vinterisolerade" blir utkyld på 3 timmar om strömmen går.
Sambon kör med en tandkräm som ska göra att man inte ska behöva använda munsköj. Han fick tips från tandläkaren. Den heter duraphat, lite osäker på stavning. Köpes på apoteket .Finns det NÅGOT munskölj med fluor som inte har en märklig bismak? Det jag köpte nu sist ska smaka "soft mint", men det har en konstig "dillig" bismak... Tipsa gärna om ni har förslag på ett munskölj med fluor som smakar fräscht och gott !