Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag och katten kämpar om huruvida jag ska sitta med honom i knät el jag ska gå och duscha. Han har världens radar, inte velat ligga i knät på hela kvällen men när jag ska duscha så är det tydligen superviktigt :cautious: Dags att duscha och sova dock så jag får morgondagen överstökad någon gång.

Får gå ner och mata spisen och kaminen nu när griskylan är här .Så är det snart dax att sova .Tänkte på en sak att allt mitt takskottande dom sista veckorna och jag har inte det minsta ont i ryggen och förra året klarade jag inte ens av att skotta taket på badrummet utan att använda skyffeln som stöd för att ta mig in i huset igen då benen inte bar .Känns underbart att det gått så framåt

Kollat på Supernatural och ätit mackor med smält ost och mörk choklad. Tur jag har gravidmage så jag inte märker vilka kilon som kommer av vad.

Nu dags att bädda sängen och fixa i ordning inför morgondagen!

Till Alla som skriver att de fryser/är kallt i Sverige; förlåt mina kommande rader;

Jag fryser!! Och det är underbart!
Efter veckor veckor av tropisk värme och luftfuktighet har det i natt regnat en hel del och temperaturen är nu nere på 24 grader och jag har gåshud på armarna. BURRRRRR

Finns det NÅGOT munskölj med fluor som inte har en märklig bismak? Det jag köpte nu sist ska smaka "soft mint", men det har en konstig "dillig" bismak... :yuck: Tipsa gärna om ni har förslag på ett munskölj med fluor som smakar fräscht och gott :up: !

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 819
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 510
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar