R
Raderad medlem 68338
Äh.
Jag har flera tusen böcker.
Är det bättre tror du
Ja känns smidigare att typ stapla dom? Plus att man ses som intellektuell och kulturellt bevandrad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh.
Är det bättre tror du
Mamma.och pappa är födda på bondgård39,mina är födda 36 men dom är uppväxta i normal villa,utedass som senare blev inne dass,inga konstigheter.
Ja jag måste det för att få ordning på pluggandet och för jobbet och få struktur däromkring. Jag har testat utan och det blev för rörigt för mig. Hade jag klarat mig utan hade det varit det bästa ur inredningssynpunkt. Helat skulle jag vilja ha det framför fönstret i sovrummet men det finns inte plats för det. Sen är väl inte sovrummet bästa platsen heller för ett skrivbord....När jag bodde i min 2,5:a hade jag typ ett rum tomt. Har aldrig varit mycket för saker, men lever nu med en man som älskar prylar....
Måste du ha ett skrivbord?
Stapla böcker?!? böcker ska stå i bokhylla, sorterade efter favoritförfattare och har hen många böcker ska de stå i serie/kronologisk ordningJa känns smidigare att typ stapla dom? Plus att man ses som intellektuell och kulturellt bevandrad?
Stapla böcker?!? böcker ska stå i bokhylla, sorterade efter favoritförfattare och har hen många böcker ska de stå i serie/kronologisk ordning
/har alltid haft Skönheten och odjuret som favvodisneyfilm pga det fantastiska biblioteket
Tur att vi inte delar husJag har skor i mina bykhyllor så böckerna får staplas på sidan om Kaos
JappÄh.
Är det bättre tror du
Jag har skor i mina bykhyllor så böckerna får staplas på sidan om Kaos
Jag har skor i mina bykhyllor så böckerna får staplas på sidan om Kaos
Jag hade smink, skönhetsprytlar etc fullt i hela mitt skrivbord och tillhörande lådor.
Fick tyvärr behov av kontor.. Mkt jobbigt läge tills jag insåg att man kunde knöka in en till badrumsmöbel.
Skorna fyller en vägg i hallen.
Böcker i alla bokhyllor.
Kanske borde skynda på det där köpet av större bostad.. Eller söka till Outsiders.
Decluttering på engelska hahaDet här med grejjor och rensa och ordning (vilket konstigt ord fick googla om det var rätt innebörd, ordning alltså ).
Här skulle det med behövas ett extremtryck, tokrensning men jag är dålig på det uppenbarligen.
Det bästa vore att gå hemifrån och låta någon okänd ha fria tyglar tror fasen det är det enda som skulle fungera riktigt effektivt.
Svar: I rulltrappan tyvärr.Ser mig själv framför mig, sittande i soffan under en hög med Prada-skor sippande på ett glas rödvin med mina 15 katter och programledaren bara "ok men när gick det liksom utför"??
Svar: I rulltrappan tyvärr.
Ser mig själv framför mig, sittande i soffan under en hög med Prada-skor sippande på ett glas rödvin med mina 15 katter och programledaren bara "ok men när gick det liksom utför"??
Jag tror vi hamnar i Outsiders båda två. Lyssnande på Edward och marinerade i rödvin.