Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Välkommen till för-mycket-prylar tråden!
Det är ju pinsamt ! Jag är känd som en hejar på att rensa. :o
Rensa är väl inte så jobbigt egentligen, det är väl just det att jag vill ha en annan säng som inte är så bred för att få mer plats i sovrummet. Och ett annat köksbord än det som står sliter och med två stolar....Och byta ut soffan mot den i förrådet, men jag kan knappt flytta den soffan som är i vardagsrummet alls själv (ektorp tresitsig bäddsoffa ) så det kan jag inte lösa.... och så pajar skrivbordet hela möbleringen i vardagsrummet eftersom jag inte klarar att sitta och stirra in i en vägg utan vill ha så jag kan se ut över rummet.
:meh:
Ne men jag gör det ju enkelt för mig :angel:

Kanske dax att åka och fodra lite hästar i stället :idea:

Har bakat idag - Fågelgodis. Nu står de på balkongen och stelnar.
Ska titta på Farmen, sedan bada. Plocka fram kläder och packa frukostpåsen. I morgon är det jobbar-dag igen...

Det är min DRÖM. Rensa som besatt.
Sälja ALLT. Och leva minimalistiskt.
När jag bodde litet hade jag knappt några möbler alls och det kändes alltid så himla mycket lättare. Det som pajar grejen just nu är skrivbordet i vardagsrummet. Var ska man ställa det? O_o

Jag gillar att ha mycket plats att röra mig på, tomma ytor. Såg dokumentären minimalism häromdagen och kände mer än någonsin att jag vill göra om.

När jag bodde litet hade jag knappt några möbler alls och det kändes alltid så himla mycket lättare. Det som pajar grejen just nu är skrivbordet i vardagsrummet. Var ska man ställa det? O_o

Jag gillar att ha mycket plats att röra mig på, tomma ytor. Såg dokumentären minimalism häromdagen och kände mer än någonsin att jag vill göra om.
När jag bodde i min 2,5:a hade jag typ ett rum tomt. Har aldrig varit mycket för saker, men lever nu med en man som älskar prylar....

Måste du ha ett skrivbord?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 819
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 510
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar