Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill också äta råbiff och dricka rödvin med sällskap!Har ätit råbiff och dricker nu rödvin i gott sällskap av annan tant:
Välkommen till för-mycket-prylar tråden!Har för mycket möbler hemma, för mycket grejer överlag. Vill rensa!
Jag vill ha käklinjen och kindbenen.
/mvh kortisonätande månansiktet.....
Okej?För att hit in ska ingen som inte har access ha tillträde, och det är det bara en handfull som har. Detta stället "finns inte".
Det är ju pinsamt ! Jag är känd som en hejar på att rensa.Välkommen till för-mycket-prylar tråden!
39,mina är födda 36 men dom är uppväxta i normal villa,utedass som senare blev inne dass,inga konstigheter.Min mormor och morfar var födda i slutet av 1800-talet.
De berättade väl inte nåt men mamma föddes 1939 och kunde berätta massor.
Har för mycket möbler hemma, för mycket grejer överlag. Vill rensa!
Men kan bara ignorera till en viss punkt tror jag..... jag är nog där nuAlltså blir typ psykiskt sjuk när jag tänker på hur mkt kläder jag har. KsoZzzz
Äh.Alltså blir typ psykiskt sjuk när jag tänker på hur mkt kläder jag har. KsoZzzz
Det är min DRÖM. Rensa som besatt.Har för mycket möbler hemma, för mycket grejer överlag. Vill rensa!
här med, prylar!Har för mycket möbler hemma, för mycket grejer överlag. Vill rensa!
Här med, massor av böcker. Och garn. Och akvarieprylar...Äh.
Jag har flera tusen böcker.
Är det bättre tror du
När jag bodde litet hade jag knappt några möbler alls och det kändes alltid så himla mycket lättare. Det som pajar grejen just nu är skrivbordet i vardagsrummet. Var ska man ställa det?Det är min DRÖM. Rensa som besatt.
Sälja ALLT. Och leva minimalistiskt.
Det är @Nixehen , men hon har rätt fullt upp nu och hänger därför knappt på buke för stunden. Ska jag meddela vidare någonting?
J
Jag bor på Gotland, vad tänkte du på?
Men kan bara ignorera till en viss punkt tror jag..... jag är nog där nu
När jag bodde i min 2,5:a hade jag typ ett rum tomt. Har aldrig varit mycket för saker, men lever nu med en man som älskar prylar....När jag bodde litet hade jag knappt några möbler alls och det kändes alltid så himla mycket lättare. Det som pajar grejen just nu är skrivbordet i vardagsrummet. Var ska man ställa det?
Jag gillar att ha mycket plats att röra mig på, tomma ytor. Såg dokumentären minimalism häromdagen och kände mer än någonsin att jag vill göra om.