Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, jag försöker alltid vara den bästa pappan jag kan vara, klart man fallerar ibland.@Tranan om mina barn skulle åka iväg och jag inte skulle träffa dom på åtskilliga dagar så hade jag också varit ledsen för det och då är jag en obotlig optimist
Enligt mig kan man samtidigt vara glad att man har barnen just nu men ändå sörja att dom skall åka iväg.
Efter det du skrivit här så verkar du vara en jättebra och närvarande pappa (tror jag skrivit det förr)
Nu är jag hemma igen så jag antar att jag borde ta tag i det där med dammsugning och sånt.
Klart man faller ibland. Vi är ju bara människorTack, jag försöker alltid vara den bästa pappan jag kan vara, klart man fallerar ibland.
Inte alls avundsjuk,inte avundsjuk,inte ............Jag pysslar med det här:
Visa bifogad fil 10929
Om någon undrar så sitter jag inlåst på sluten avdelning alldeles ensam och övergiven "någonstans i Sverige".
Så sluten är den inte, du kan kommunicera!Om någon undrar så sitter jag inlåst på sluten avdelning alldeles ensam och övergiven "någonstans i Sverige".
Fast jag är inte precis sysslolös, kommunikationsutrustningen funkar, internet finns och just kör jag Italo-disco från det glada 80-talet i högtalaranläggningen.
Ja det tror f*n det, det är ju jag som ser till att det funkar.Så sluten är den inte, du kan kommunicera!