Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag tyckte att den var lite skämmigt dålig till och från faktiskt. Hela den där twittergrejen kändes, redan när jag läste den, så fruktansvärt förlegad och ja, hela boken var i mitt tycke väldigt lam.Jag läste ut Bridget Jones - Mad about the boy häromdagen. Några riktiga gapskratt men den är ganska... lam, egentligen.
Jag hånler med! För mig var den boken på nivån "jag ångrar att jag läste den". Hade varit mycket bättre att låta Bridget åldras ifred efter andra boken.Ja, jag tyckte att den var lite skämmigt dålig till och från faktiskt. Hela den där twittergrejen kändes, redan när jag läste den, så fruktansvärt förlegad och ja, hela boken var i mitt tycke väldigt lam.
Jag hånler med!
Precis därför jag bestämde mig för att aldrig läsa den.Jag hånler med! För mig var den boken på nivån "jag ångrar att jag läste den". Hade varit mycket bättre att låta Bridget åldras ifred efter andra boken.
Min telefon är en dryg jäkel som hånler åt det mesta verkar det som
Har tiden stått stilla i boken eller är Bridget 20 år äldre nu?Jag läste ut Bridget Jones - Mad about the boy häromdagen. Några riktiga gapskratt men den är ganska... lam, egentligen.
Jag heter mitt riktiga namn, men lägger till dig! Heter nått på AVad heter ni på Goodreads förresten? behöver mer vänner och mer boktips! Mig hittar ni som Halfrek
Jag heter NinnururVad heter ni på Goodreads förresten? behöver mer vänner och mer boktips! Mig hittar ni som Halfrek
Jag heter Yodadog (tror jag), jag lägger till digVad heter ni på Goodreads förresten? behöver mer vänner och mer boktips! Mig hittar ni som Halfrek
Bridget är 20 år äldre och hennes liv ser helt annorlunda ut.Har tiden stått stilla i boken eller är Bridget 20 år äldre nu?
Ja, jag tyckte att den var lite skämmigt dålig till och från faktiskt. Hela den där twittergrejen kändes, redan när jag läste den, så fruktansvärt förlegad och ja, hela boken var i mitt tycke väldigt lam.
Exakt så!Ja! Jag började med att lyssna på den och hade då inget utgåveår eller så att titta på, men tänkte att tja, 2009 eller så - då hade jag kompisar i UK som använde Twitter på det viset som Bridget gör. Blev lite småchockad när jag insåg att den kom ut 2013 - då var ju Twitter dött. Eller ja. På det viset i alla fall.
Otto är en noshörning är ju också fantastisk om du inte läst denImorgon ger jag mig på ytterligare barnböcker. Dels Gummitarzan och dels Gusten Grodslukaren. De ligger bara på ca en timma styck så det blir att leta rätt på ytterligare något att lyssna på också.