Den viktiga frågan är ju egentligen.... grät du?Vissa saker är väldigt gripande i boken tycker jag, alltså verkligen. Men cirka allt med Augustus Winters Waters eller vad fan han nu heter är SNORIRRITERANDE (tycker jag då).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den viktiga frågan är ju egentligen.... grät du?Vissa saker är väldigt gripande i boken tycker jag, alltså verkligen. Men cirka allt med Augustus Winters Waters eller vad fan han nu heter är SNORIRRITERANDE (tycker jag då).
Äsch jag gråter till allt, särskilt när jag flyger!Den viktiga frågan är ju egentligen.... grät du?
Lovar att inte posta mer urtöntiga, förlåt jag menade urfina!, citat i tråden .
Äsch jag gråter till allt, särskilt när jag flyger!
Tur att jag inteär ensam. *Klara, som gråter till Saltkråkan*Äsch jag gråter till allt, särskilt när jag flyger!
Tackar ödmjukast
@Lavine Hoppas det löser sig, annars är det bara att hojta om du vill testa parallellt
Ah, va synd!Tack snälla för ditt engagemang. Jag vet nu att det bokstavligen inte går att ladda ner böcker till min modell, PRS-T3, det står på Elibs (gamla) blogg. Är måttligt glad just nu, får det inte att funka med app till telefonen heller, men det är en annan historia.
Tankar finns på annan platta, även om jag inte är så sugen på att lägga ut ytterligare massa pengar, min funkar ju fint på köpta böcker. Kobo är rätt poppis, va? Nån som har Letto?
Jag också. Jag tyckte den var väldigt obehaglig, men läsvärd.Jag har läst den, och skrivit om den i tråden, men det kan ju bara fler som har Tyckte också den var väldigt bra!