Ja, det var efter ditt tips jag högg den@mandalaki Jag tyckte Grenar av gift vad spännande! @Anna var också positiv! Ska bli kul att höra vad du tycker.
Läste bara några sidor igår kväll, den förefaller vara skriven på tät prosa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det var efter ditt tips jag högg den@mandalaki Jag tyckte Grenar av gift vad spännande! @Anna var också positiv! Ska bli kul att höra vad du tycker.
@mandalaki Jag tyckte Grenar av gift vad spännande! @Anna var också positiv! Ska bli kul att höra vad du tycker.
Nej, hade aldrig hört talas om henne. Detta är tydligen hennes debut.Jaa, Anna älskade den också!
Läste du någon av hennes andra, eller minns jag fel?
Jag har inte lyckats via dator, utan anslutit plattan via wi-fi och gått in på bibliotekets hemsida via plattanOckså Sony! Hur gör du, via dator? Jag är lite lur på att jag förlagt originalsladden till plattan, för det där Sony Readerprogrammet (eller vad det hette) som väl ska öppnas automatiskt när man kopplar in den gör inte det.
Svårt att börja på något efter Will Grayson, Will Grayson (John Green och David Levithan)
)
Rekommenderar att läsa, inte lyssna. Förstår inte hur de löst en grej som bara borde framgå i skriven text.Oj, är den SÅ bra alltså? Har inte riktigt orkat ta tag i den, trots att den ligger i min "bokhylla" på storytel...
Nej, hade aldrig hört talas om henne. Detta är tydligen hennes debut.
Tror den är inläst av två olika personer... Men tror nog som du att den är bättre som läst bok. Får ta den på biblioteket nån gång iställetRekommenderar att läsa, inte lyssna. Förstår inte hur de löst en grej som bara borde framgå i skriven text.
Ja, den är en varm, fin och lite udda berättelse om ungas relationer. Människor som verkligen gör avtryck. Författarna skriver om varsin person och jag får nog säga att Levithans person är strån vassare än Greens. Rekommenderar absolut!
Storytel har väl e-böcker också?Tror den är inläst av två olika personer... Men tror nog som du att den är bättre som läst bok. Får ta den på biblioteket nån gång istället
Det har dem, men allt finns ju inte som e-bok.Storytel har väl e-böcker också?
Nej, det bygger naturligtvis på att just den finnsDet har dem, men allt finns ju inte som e-bok.
Tror just den bara finns som ljudbokStorytel har väl e-böcker också?
Jag TROR att det är bättre att läsa den. Dels för att det finns en poäng med en grej som bara framgår i skrift, dels för att där återges en del messengerkonversation som nog blir bättre som läst.Tror just den bara finns som ljudbok
Litar på detJag TROR att det är bättre att läsa den. Dels för att det finns en poäng med en grej som bara framgår i skrift, dels för att där återges en del messengerkonversation som nog blir bättre som läst.
Fast @Anna kan nog avgöra bättre?
Jag TROR att det är bättre att läsa den. Dels för att det finns en poäng med en grej som bara framgår i skrift, dels för att där återges en del messengerkonversation som nog blir bättre som läst.
Fast @Anna kan nog avgöra bättre?
Då är vi på samma linje.Ja, jag är helt med. Skulle kännas konstigt att lyssna på den tror jag.
Jag har inte lyckats via dator, utan anslutit plattan via wi-fi och gått in på bibliotekets hemsida via plattan
Jaa, Anna älskade den också!
Läste du någon av hennes andra, eller minns jag fel?