Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kvinnan på tåget utläst! Har nu två timmars tågresa utan bok framför mig. Buuu.
Sitter på väg hem nu efter ett antal glas vin men den var spännande och välskriven. Jag läste dock sista fjärdedelen lite väl slarvigt som jag brukar göra med den typen av bladvändare.Då har du två timmar på dig att skriva om dina intryck och vad du tycker om boken
Åh, hoppas du gillar den lika mycket som jag gjorde!Nu blir det "Fyren mellan haven"
Än så länge gillar jag den absolut!Åh, hoppas du gillar den lika mycket som jag gjorde!
Vilken Sandberg är du på? Jag hade problem med första, och fortsatte inte efter denJag kämpar vidare med Kristina Sandberg. Men fort går det inte!
Vilken i och för sig har något med att göra att jag läste ut Langboken i veckan, och har även läst Efter Alaska av John Green och Konsten att ha sjukt låga förväntningar av Åsa Asptjärn.
Nu teamar jag Sandberg med Än klappar hjärtan av Helena von Zweigbergk. Har aldrig läst något av henne förut, men jag gillar henne i alla andra sammanhang och hittills även som skönlitterär författare
Vilken Sandberg är du på? Jag hade problem med första, och fortsatte inte efter den
Vad gillade du Alaska? Har inte läst den, men har den på "att-läsa"
Är ändå tveksam till att läsa fortsättningen Men bra att ha det i tanken iaf ifall jag någon från ger mig på demAngående Sandberg: Första boken var jättetrög att läsa. Andra och tredje boken mycket lättare (och mer intressanta = bättre!!!)
Älskade Alaska. Inte lika bra som Förr eller senare, men bättre än Katherineteorin och ungefär lika bra som Pappersstäder, något sådant!
Och ni kom inte hit och hälsade påHar varit på roadtrip med sambon och mina vanliga böcker har därför fått stå tillbaka till förmån för en gemensam ljudbok. Eftersom vi hängt lite i Gryts skärgård (utan bil dock ) och runt Gamleby
Haha, nä! Min sambo är så skeptisk till hela konceptet Buke så jag skulle aldrig våga släpa med honom på något med motiveringen "vi ska hälsa på en bukeanvändare som brukar hänga i samma boktråd som jag"Och ni kom inte hit och hälsade på