Mineur
Moderator
Har läst en riktigt, riktigt usel roman; En liten hattaffär på hörnet. Varning för sentimental smörja, traditionella könsroller och syftningsfel! De sista tjugo sidorna förmådde jag inte läsa och ögnade bara snabbt igenom. Ingenting på dem hade ändå kunnat ändra på det faktum att boken varit SKITKASS.
Eeeh, det kan eventuellt vara sa att jag laste den for nagra ar sedan och tyckte att den var ratt bra! Jag var typ 16-17 ar ung, ar det en giltig ursakt? Behover ju i alla fall inte kanna att jag ska lasa om den nu i alla fall...
Nu är Den glömda trädgården utläst och de sista 100 sidorna har varit helt omöjliga att lägga ifrån sig. Det var verkligen en helt fantastisk bok och jag är så glad över att valde den på biblioteket utan att veta något om den och utan att hangar förhoppningar.
Jag har sakert sagt det forut, men Den glomda tradgarden ar den bok som star overst pa min lista over "bocker som alla borde lasa". Den ar sa fantastisk, sa gripande! Tyvarr maste jag saga att samma sak galler for henne som for forfattaren av En liten hattaffar pa hornet - detta ar hennes basta bok. Jag har provat tva eller tre av hennes andra verk och blev inte alls lika fangad tyvarr, vilket faktiskt forstort henne som forfattare lite i mitt huvud.