Perfekt! Om jag ger dig en lista på böcker, så sätter du igång att läsa och berätta vad jag tycker - ok?Visst känns det skönt att inte behöva läsa boken nu när jag redan skrivit ner vad du skulle tycka?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Perfekt! Om jag ger dig en lista på böcker, så sätter du igång att läsa och berätta vad jag tycker - ok?Visst känns det skönt att inte behöva läsa boken nu när jag redan skrivit ner vad du skulle tycka?!
Perfekt! Om jag ger dig en lista på böcker, så sätter du igång att läsa och berätta vad jag tycker - ok?
Bara titeln gör att jag är entusiastisk!Inga problem, så länge du inte tänker ändra på mina åsikter utan bara anammar dem rakt av! Just nu läser vi Familjen Bliss magiska bageri så den kan du snart ha en åsikt om!
Bara titeln gör att jag är entusiastisk!
Jag kommer att ha fullt upp ett bra tag framöver, så jag överlåter med varm hand bokval till dig!Det är svårt att inte bli entusiastisk över den boken! Den är faktiskt väldigt rolig fast jag kanske råkade hitta den på barnavdelningen på biblioteket
Men när den är slut är jag kanske öppen för förslag på vad vi kan läsa och ha åsikter om! (Framförallt om det stämmer överens med böckerna jag precis lånat från biblioteket )
Vilken bok är vi mest peppade på härnäst;Jag kommer att ha fullt upp ett bra tag framöver, så jag överlåter med varm hand bokval till dig!
Resväskan! Jag kommer att vara sliten, så jag vill ha feelgood!Vilken bok är vi mest peppade på härnäst;
Mrs Sinclairs resväska eller Huset du älskade?
(Jag verkar välja bok efter titel )
Resväskan! Jag kommer att vara sliten, så jag vill ha feelgood!
Det ser jag fram emot! Tänk att det är så lätt att läsa böcker!Resväskan får det bli! Jag återkommer med en åsikt när vi har läst klart boken!
Åh, uppföljare eller ny? Änklingen alltså! Kan nog definitivt tänka mig att lösa mer av honom
Tänkte dela med mig av en artikel som ställer hela Fifty shades och allt jag någonsin trott på upp och ner
http://www.cosmopolitan.com/sex-lov...-to-die/?src=spr_FBPAGE&spr_id=1440_111453300