Killaloe
Trådstartare
Får mig osökt att tänka på recensionen jag citerar i detta inlägg. Slutar aldrig att roa mig
Jag tänkte faktiskt på dig och det inlägget nr jag läste recensionen i GP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får mig osökt att tänka på recensionen jag citerar i detta inlägg. Slutar aldrig att roa mig
Har ni ingen loppis i närheten där du kan hitta billiga böcker? Så gör jag ibland när jag inte har något att läsa, för det känns liksom okej att köpa väldigt billiga böcker och sen lämna tillbaka till loppisen/second handen när de är utlästa och om jag inte vill behålla demHar läst ut En flicka som kallas Alice. Gillade den.
Frågan är vad jag ska läsa nu. Både e-bibblan och vanliga bibblan här är ngt begränsad. Ställde mig i kö på Britt-Marie var här men det var fyra före.
Jag har funderat på att läsa Mad about a boy, men har kännt att nej, varför kan det bara inte få sluta lyckligt så kan man låta det vara sedan. Tror jag håller fast vid den tanken.
Har ni ingen loppis i närheten där du kan hitta billiga böcker? Så gör jag ibland när jag inte har något att läsa, för det känns liksom okej att köpa väldigt billiga böcker och sen lämna tillbaka till loppisen/second handen när de är utlästa och om jag inte vill behålla dem
Dåliga second hand. Dels är inte det min grej och dels har jag aldrig sett den typen av böcker där.
Så tråkigt!
Jag tycker det är väldigt blandat med vilken typ av böcker som finns och ofta kommer jag hem med saker jag inte visste att jag ville läsa men som visade sig vara rätt bra
Annars kanske typ readly kan vara värt att kolla upp?
@Klara
Jag röstar för Förr eller senare exploderar jag
Nämen! Det låter som något som jag kunnat skriva - om jag läst boken förståsDessutom läste jag ut Mad about the boy i natt och njä, det är inte lika kul att läsa om en neurotisk änka med barn som typ borde fått ordning på sig själv (iaf någorlunda) som det är att läsa om en neurotisk 30-årig singel. Jag vill liksom bara vråla "tänk på BARNEN!" när Brigdet blir så löjligt självcentrerad
Nämen! Det låter som något som jag kunnat skriva - om jag läst boken förstås