Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag har precis böjrat med "Vi ses i öknen" av Danny Wattin. Tror det var @Killaloe som rekommenderade den?
Helt skruvad än så länge, och är inte helt såld. Har dock hoppet kvar
haha, kan mycket väl vara någon annan Är ju så sjukt bra på att komma ihåg såntÅh, jag känner igen boken men kan inte komma ihåg om jag läst den eller inte. Är det verkligen jag som gett ett boktips alltså?!
haha, kan mycket väl vara någon annan Är ju så sjukt bra på att komma ihåg sånt
Britt-Marie var här heter den. Den, och de övriga böckerna av Fredrik Backman är helt underbara. Mormor kan vara en av de bästa böcker jag läst. Sedan att han är världens mest sympatiska människa gör ju inte saken bättre. Jag svävar fortfarande på moln efter bokmässan...Har läst klart Solsvärta. Kommer kännas tomt nu.
Om Britt-Marie var här. (Eller vad den nu heter) finns på E-biblioteket så ska jag läsa den som nästa.
Har läst en riktigt, riktigt usel roman; En liten hattaffär på hörnet. Varning för sentimental smörja, traditionella könsroller och syftningsfel! De sista tjugo sidorna förmådde jag inte läsa och ögnade bara snabbt igenom. Ingenting på dem hade ändå kunnat ändra på det faktum att boken varit SKITKASS.
Oh no! Tack för infon. Inte för att jag kände mig lockad att sätta tänderna i fler av hennes eh... alster, men...Då kan det ändå vara värt att veta att det är författarens BÄSTA bok Och jämför med de andra jag läst så är En liten hattaffär på hörnet iaf en bok som skulle kunna beskrivas som "mysig slöläsningsbok", de andra är mer plågsamma böcker...
Oh no! Tack för infon. Inte för att jag kände mig lockad att sätta tänderna i fler av hennes eh... alster, men...
Eller också tänker jag som jag gör när jag handlar vin. Hm, den här flaskan ser bekant ut, men jag kan inte minnas vad jag tyckte om den - den var nog god!Du kommer glömma bort hur hemsk boken är och tänka "oh, det verkar vara en mysig bok för regniga dagar för såååå dålig kan den andra boken trots allt inte varit..." när du hittar en annan bok. Men så kommer du komma ihåg att "just det ja, Killaloe varnade mig ju för dem och alltså är det bäst att jag låter bli"
Eller också tänker jag som jag gör när jag handlar vin. Hm, den här flaskan ser bekant ut, men jag kan inte minnas vad jag tyckte om den - den var nog god!