Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har läst de två första. Tycker bäst om Stephen Booth (även om jag inte var så jätteglad för hans senaste. De första slukade jag dock).
Hill och Booth har jag läst.
Tror att Hill är för långsam i tempot för din smak, väldigt mycket väder- och landskapsbeskrivningar
Booth minns jag inget av.
Det där du skrev Camilla, jag tror jag såg dem på utgallring på biblan på skolan jag jobbar på! Jag städar på biblioteket där och hm, svårt jobb med alla böcker som lockar för läsning![]()
Synd att de gallras ut för de håller ännu. Men de har väl fallit i glömska, inte mycket mord i dem....![]()
Historien var alltför osannolik har jag för mig. Jag gillade hans första böcker, men kanske har jag blivit blasé?
Du är inte så mkt för miljön som deckarna utspelar sig i, utan mer det "tekniska"? Då kanske jag inte ska rekommendera Ann Cleeves deckare från Shetlandsöarna?(Jag är själv tvärtom, tycker att miljöerna kan vara viktigare än t o m själva mordgåtan)
Nja, jag har nog fått uppfattningen att du är mer åt benknotor och vävnadsprover än regniga hedlandskap
Apropå rättsläkare, har du kollat upp Patricia Cornwells serie om Kay Scarpetta? Många gillar henne.