Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det känns så bittert att han får så jävla mycket utan att det ställs så mycket som ett enda litet ifrågasättande när jag måste kämpa mig blodig för minsta lilla sak med ork jag inte ens är i närheten av att ha. Det är tufft nog bara att ta mig ur sängen vissa dagar men alternativet innebär ju att han vinner.Pst du är INTE bitter och du skriver inte bittra inlägg. Du är otroligt duktig som öppnar dig och visar känslorna som stormar i dig.
Och det är BRA!
Man ska inte stänga av dom, det måste få komma ut annars sprängs man
Jag vill inte fånle. Eller jo, men jag orkar inte. Orkar ju knappt gråta. Är totalt avstängd.Kolla Grease på 1an, den kan man bli fjortisig till och släppa fram känslor!
/mvh hon som fånler och sjunger med
Det känns så bittert att han får så jävla mycket utan att det ställs så mycket som ett enda litet ifrågasättande när jag måste kämpa mig blodig för minsta lilla sak med ork jag inte ens är i närheten av att ha. Det är tufft nog bara att ta mig ur sängen vissa dagar men alternativet innebär ju att han vinner.
Ibland vill jag bara låta honom göra det för jag inte har någon ork kvar. Och jag hatar mig själv för det.
Äter jordgubbar!
Det känns så bittert att han får så jävla mycket utan att det ställs så mycket som ett enda litet ifrågasättande när jag måste kämpa mig blodig för minsta lilla sak med ork jag inte ens är i närheten av att ha. Det är tufft nog bara att ta mig ur sängen vissa dagar men alternativet innebär ju att han vinner.
Ibland vill jag bara låta honom göra det för jag inte har någon ork kvar. Och jag hatar mig själv för det.
Men tack fina du!@bumpo Fina rara bumpo gråt och andas, vi finns här och vi är många som fångar dig så du håller näsan uppe över vattenytan.
(Jag är antagligen uppe sent i natt, bara hojta om du vill)
Kram
Sov så gott!@bumpo hoppas att det känns bättre snart ❤
Nu måste jag sova men du har bukefalister här som är vakna och finns där om du behöver dom
Tänkte gå ut på balkongen en sväng, ska du haka på @bumpo?
-rökpaus AB.nu-
Hur gör en när alla möjliga steg leder in i enorma murar då? Hur jag än vrider mig ser jag ingen öppning/spricka/ranka/någonting som tar mig framåt.Ett steg i taget. Alltid ett steg i taget. Vi tror på dig.
Orkar inte gå upp och ut. Men rök gärna för mig med.Tänkte gå ut på balkongen en sväng, ska du haka på @bumpo?
-rökpaus AB.nu-
1. AndasHur gör en när alla möjliga steg leder in i enorma murar då? Hur jag än vrider mig ser jag ingen öppning/spricka/ranka/någonting som tar mig framåt.
Fixat tog halva åt dig.Orkar inte gå upp och ut. Men rök gärna för mig med.
Jag hatar mig inte för att jag är trött. Det fattar jag att det är logiskt att jag blir. Jag hatar mig för att jag låter honom påverka mig så mycket att jag vill låta honom vinna. När det viktigaste, typ, är att göra allt jag kan för att han inte ska få vinna. Han ska inte få knäcka mig totalt och förstöra mig fullständigt.Du ska absolut inte hata dig för att du är trött!
Planera in en dag i veckan då du får ligga kvar. Jag har sådana dagar själv med.
Annars hade jag aldrig klarat av att leva. Tröttheten är hemsk att leva med och ibland måste man lyssna på den med även om det är jobbigt.
Jag brukar unna mig att ligga kvar i sängen en hel dag och kolla filmer och serier samt äta något gott samtidigt och se det som MIN dag.
Det ska jag nog klara av. Hoppas jag.1. Andas
2. Tar en cigg
3. Andas
4. Buke
5. Andas
Möte var också rätt va
Glömde ju!
Nu har jag kissat igen