Vad i jösse namn pysslar vi med? Del XXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha om du verkligen vill ha hjälp/besök så kan jag komma en dag i veckan om du vill :) Skulle va kul att få ett ansikte på ansjovisen ;) och umgås med nån :p

Hahaha ja om jag får besök så städar jag innan så det vore en hjälp på traven :D

Jag har nog även hunnit fålla gardinerna innan med :rofl:

Tyvärr har jag ont om tid denna veckan. Har bara tisdagen ledigt för besök men ska till kiron den dagen så jag kommer nog vara mörbultad och trött efteråt.

Ska du hit på Power Meet? Kolla på bilar, håriga nakna män med ölmage, fulla människor och bråk?

Den helgen är jag hemma och öppen för besök!

Kan även erbjuda sängplats på soffan om det behövs.

Tack hör ni! Jag rasade ner väldigt många steg ikväll. Nu hoppas jag att jag kan släppa lite på trycket och gråta en stund. Brukar kännas bättre då.

Pst du är INTE bitter och du skriver inte bittra inlägg. Du är otroligt duktig som öppnar dig och visar känslorna som stormar i dig.

Och det är BRA!

Man ska inte stänga av dom, det måste få komma ut annars sprängs man :heart

Hahaha ja om jag får besök så städar jag innan så det vore en hjälp på traven :D

Jag har nog även hunnit fålla gardinerna innan med :rofl:

Tyvärr har jag ont om tid denna veckan. Har bara tisdagen ledigt för besök men ska till kiron den dagen så jag kommer nog vara mörbultad och trött efteråt.

Ska du hit på Power Meet? Kolla på bilar, håriga nakna män med ölmage, fulla människor och bråk?

Den helgen är jag hemma och öppen för besök!

Kan även erbjuda sängplats på soffan om det behövs.
Hade gärna kommit, för jag har aldrig lyckats ta mig dit, men jag sak på Peace & Love med en kompis som såklart är samma helg *idioter som lagt det samtidigt* :banghead: Däremot ser lördagen ut att inte ha några bra band, så kanske kan hålla det öppet för den dagen... :)

Hade gärna kommit, för jag har aldrig lyckats ta mig dit, men jag sak på Peace & Love med en kompis som såklart är samma helg *idioter som lagt det samtidigt* :banghead: Däremot ser lördagen ut att inte ha några bra band, så kanske kan hålla det öppet för den dagen... :)

Ja hugg med någon vän och kom hit om det är bra väder!

Såg dock att någon bukefalist skulle ha nåt möte den helgen. Du vet med psalmer, böner, nattvard och dylikt....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 566
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 577
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 479
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 520

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka