Vad i jösse namn pysslar vi med? Del XXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hatar mig inte för att jag är trött. Det fattar jag att det är logiskt att jag blir. Jag hatar mig för att jag låter honom påverka mig så mycket att jag vill låta honom vinna. När det viktigaste, typ, är att göra allt jag kan för att han inte ska få vinna. Han ska inte få knäcka mig totalt och förstöra mig fullständigt.
Han har inte vunnit. Han sitter inlåst. Du tog dig därifrån och fick honom dömd. Du är redan en vinnare. Sen gäller det bara att du orkar förbi alla små och stora trösklar som kommer i din väg vidare och då finns vi här som ett gäng galna (men snälla) supporters! :)

Haft en lång dag på tävling med hundarna med sambon med som stöd och sällskap. Jättetrött nu och ska lägga mig. Imorgon ska mamma och jag ut på sommarstället och fixa och dona. Vi sover kvar till tisdag. Mamma, jag och hundarna :heart
Sen jobb onsdag torsdag. Och medicin fredag. Vet vad jag kommer göra nästa helg......sova :p

Jag har lyckats slå mig själv på hakan med ett räfsskaft när jag grejade i trädgården (fråga inte, det var skitkorkat :meh:). Det gör ganska ont nu och kommer förmodligen att resultera i ett tjusigt blåmärke :cautious:

Jag hoppas ingen kommer att tro att partnern slår mig! :rofl:

Jag har lyckats slå mig själv på hakan med ett räfsskaft när jag grejade i trädgården (fråga inte, det var skitkorkat :meh:). Det gör ganska ont nu och kommer förmodligen att resultera i ett tjusigt blåmärke :cautious:

Jag hoppas ingen kommer att tro att partnern slår mig! :rofl:

giphy.gif

:angel::angel::angel:

Lite småtrött efter dagens riv och röjarparty, jag håller ihop om jag jobbar sakta, lagom långa pass och långa raster emellan annars kraschar kroppen direkt. Det är ingen som kan lära ut hur länge passen ska pågå eller hur långa raster jag ska ta och hur hårt jag kan jobba, det tog många år att lära sig det the hard way.

Försöker varva ner och sova
Ska vara barnvakt imorgon bitti från kl 06 och oklart hur länge.
Kommer bli en spännande dag haha.

Han har inte vunnit. Han sitter inlåst. Du tog dig därifrån och fick honom dömd. Du är redan en vinnare. Sen gäller det bara att du orkar förbi alla små och stora trösklar som kommer i din väg vidare och då finns vi här som ett gäng galna (men snälla) supporters! :)
Någonstans fattar jag ju det egentligen. Men ikväll suger allting häströv och jag orkar inte mer. Och jag är totalt vettskrämd inför besöket på af i morgon.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 585
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 659
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 523
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 548

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka