Vad i jösse namn pysslar vi med? Del XXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har jobbat klart för dagen, hämtat barnet på Malmö central och varit i stallet. Nu kollar vi på fotboll och äter jordgubbar. Eller ja, dottern äter jordgubbar :p
NOOOOO!!
otl_by_vegeluxia-d7kjvbj.gif

@Reykjavik - din förrädare
Jag missade min chans! :cry::cry::cry:

Det var dumt att köpa popcorn av ett nytt märke för att prova - fan vad gott det var, var lite tveksam först och undrade om det var ostsmak (jag är inte så förtjust i ost egentligen) ... men det slutade med att jag slickade påsen efteråt :o faaaaan :arghh:
58695.jpg

(jag är osäker nu på vilken smak jag tog men det var något med "movie theater" ... orkar inte gå till köket och kolla nu :rofl:)
Men det var smart med påsen! Man behöver inte ens diska någon skål efteråt, det är bara att slänga den :angel: alla bevisen försvinner! :up::D

... förutom fettet som hamnade på kroppen då :cautious::cautious:
men delar med mig, så kanske det drabbar andra också :devil::p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 608
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 722
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 555
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 557

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka