Vad i jösse namn pysslar vi med? Del XXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har jobbat klart för dagen, hämtat barnet på Malmö central och varit i stallet. Nu kollar vi på fotboll och äter jordgubbar. Eller ja, dottern äter jordgubbar :p
NOOOOO!!
otl_by_vegeluxia-d7kjvbj.gif

@Reykjavik - din förrädare
Jag missade min chans! :cry::cry::cry:

Det var dumt att köpa popcorn av ett nytt märke för att prova - fan vad gott det var, var lite tveksam först och undrade om det var ostsmak (jag är inte så förtjust i ost egentligen) ... men det slutade med att jag slickade påsen efteråt :o faaaaan :arghh:
58695.jpg

(jag är osäker nu på vilken smak jag tog men det var något med "movie theater" ... orkar inte gå till köket och kolla nu :rofl:)
Men det var smart med påsen! Man behöver inte ens diska någon skål efteråt, det är bara att slänga den :angel: alla bevisen försvinner! :up::D

... förutom fettet som hamnade på kroppen då :cautious::cautious:
men delar med mig, så kanske det drabbar andra också :devil::p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 681
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 659
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 322
Senast: Johanna1988
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 673

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka