Vad i jösse namn pysslar vi med? Del XXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
tumblr_o7dh78Gn7k1rfq0ndo1_400.gif

......
:cautious:

Jag ar forkyld :cautious: Super forkyld. :arghh: Jag har nastan druckit upp ett glas vin. Ett stort glas. Nu funderar jag pa att halla upp ett till glas. :p
I morgon maste jag vara i stallet klockan 8 O_o Det blir en tidig morgon och jag tror att ett glas vin till och en tidig kvall kommer att gora susen.:angel:

Förra veckan när jag torkade av en ugnsplåt så röck jag till med vänstra handen och slog mig i läppen.

Trodde jag skulle få fläskläpp och ont gjorde det men tack och lov så blev det inget.

Det är inte något blåmärke (ännu) men ömmar och är lite svullet. Jag är ju blek så blir det ett blåmärke kommer det att synas mycket väl :meh:

Det kostar att ligga på topp :cautious:

Väcktes abrupt av fönstermonterarkillarna. De kom hit lite tidigare än planerat vilket jag iofs uppskattar :p Nu väsnas det men jag hoppas att det blir väldigt bra därefter.
I övrigt idag så ska vi till stallet där Mathilde ska rida och jag ska packa ungponnyns saker, till återvinningen för att lämna skräp, köpa läsglasögon och spettekaka till mormor, handla mat, köra ponnyn till medryttarens praktik, kolla på fotboll samt förnya Mathildes pass. En lugn, ledig dag alltså.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 608
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 722
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 555
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 557

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka