R
Reykjavik
Den här tråden tog slut fort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eeh ...jag dricker inte Heller kaffe skitsmart, ett företag som gör kaffe drivet av icke-kaffedrickareDu kan sköta provsmakningen
.......Det är det vi anställer @Asko till jag måste ha mjölk i mitt kaffe.
*börjar svettas*Två själar och en tanke!
Låt mig, låt mig!!! Jag har en jättebra grej idag!Vi lär behöva starta en ny tråd idag
Jaaaaag!!Vem fixar ny tråd?
Har du koll på siffrorna igen?Jaaaaag!!
Jag tror det jag tänkte att det går kanske att skriva IIV men strök det för säkerhets skullHar du koll på siffrorna igen?
Nä en SamsungPsst, @Asko: Har du en iPhone?
För det skulle förklara batteriet
Eeh ...jag dricker inte Heller kaffe skitsmart, ett företag som gör kaffe drivet av icke-kaffedrickare
Det vet jag faktiskt inte om det beror på det.
De vi pratade med jobbade inhumana tider(vår hyttkille skulle vara on call dygnet runt även om han oftast fick sova). De jobbade månader i sträck utan enda ledig dag. De reste i så många olika länder som krävde olika vaccinationer att många pga jobbtiderna och det inte var friska.
De var trots det livrädda att förlora jobben IOM att hela familjerna livnärdes av dem. Så de vågade inte protestera och var livrädda att vi skulle ge negativ kritik om dem efter resan. Just då skulle kontrakten omförhandlas inför nästa år.
En kille vi mötte var nöjd. Han hade jobbat på oljeplattform i ngt u-land innan. Han tyckte det var glidjobb.