Vad i jösse namn pysslar vi med? Del XXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det vet jag faktiskt inte om det beror på det.
De vi pratade med jobbade inhumana tider(vår hyttkille skulle vara on call dygnet runt även om han oftast fick sova). De jobbade månader i sträck utan enda ledig dag. De reste i så många olika länder som krävde olika vaccinationer att många pga jobbtiderna och det inte var friska.
De var trots det livrädda att förlora jobben IOM att hela familjerna livnärdes av dem. Så de vågade inte protestera och var livrädda att vi skulle ge negativ kritik om dem efter resan. Just då skulle kontrakten omförhandlas inför nästa år.

En kille vi mötte var nöjd. Han hade jobbat på oljeplattform i ngt u-land innan. Han tyckte det var glidjobb. ;)

Det var tråkigt att läsa :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 556
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 500
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 361
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 501

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka