Det där lät faktiskt som en riktig drömresa. Minus sjösjuka då.Jag skulle gärna åka på en sån här långkryssning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där lät faktiskt som en riktig drömresa. Minus sjösjuka då.Jag skulle gärna åka på en sån här långkryssning
Nu har jag inte testat riktigt så stor båt men jag känner av det på båtar i storlek av Kiel-färjan och Helsingforsbåtarna. Så jag skulle inte riktigt våga chansa på att inte känna av det. Jag blir sjösjuk av modellen ligga och spy som en gris hela jävla tiden. Inte helt optimalt på en kryssning känner jag spontant.
Ja, det känns rätt osis faktiskt. Med hjälp av postafen så kommer till nivån att jag kan prata med mina reskamrater utan att vilja hugga huvudet av dem. Jag tycker annars att kryssning verkar vara en rätt bra resform.Aha, vilken himla osis! Jag har åkt på kryssning med just det rederiet och det var supertrevligt. Trodde att det bara skulle vara pensionärer men det var blandade åldrar.
Jag skulle gärna åka på en sån här långkryssning
Vi åkte en vecka med MSC i Karibien för något år sen.
Det var både bra och dåligt.
Båten var ju fin och det fanns allt. Härliga polområden för dagar till sjöss. Och häftigt att få se fler länder på så kort tid.
Däremot jobbade personalen under väldigt trista förhållanden. Men de kom från fattiga länder och var beroende av jobben för att försörja hela familjer.
Så efter att ha sett det kommer jag nog aldrig åka på en sån kryss igen. Hur fint övrigt än var.
No problemas, när jag är tillräckligt uttröttad så sover jag gott under pågående granatattack och stridsvagnsskjutning. Testat live!Hur är det möjligt att stänga av alarm i sömnen? Alarmet finns där av en anledning, jag ska vakna då och så ska jag gå upp
No problemas, när jag är tillräckligt uttröttad så sover jag gott under pågående granatattack och stridsvagnsskjutning. Testat live!
Tråkigt att du upplevde det så
Det kanske skiljer sig beroende på destinationen? Vi kryssade i Medelhavet och jag fick uppfattningen att det i hög utsträckning handlade om ungdomar som gjorde sitt första jobb och trivdes bra.
Pepparkakor, såklart!Herregud, min läkare var trevlig idag? Vad fan har han ätit för att bli trevlig?!