Vad i jösse namn pysslar vi med? Del XXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänkte dricka kaffe, sen blir det väl att greja. Mellanpojken springer in och ut, så vi njuter av lite svalt väder med solsken :love:

Jag har sovit typ... Ingenting inatt. Så galet trött att jag bara vill rulla ihop mig i en boll och försvinna, vilket tyvärr inte är en möjlighet. Har svårt att sova när det är ljust också, men ska se om morsans soffa är ledig i eftermiddag, där brukar jag alltid somna, även om jag är pigg och det är ljust överallt :p

Sitter på jobbet och njuter av att det är svalt på min plats. Risken är dock att det blir rentav kyligt om ett par timmar och jag glömde min softshelljacka i fikarummet på våningen ovanför :cry:

Och du är hos honom pga jobb eller något så att du inte har möjlighet att åka hem?
Både jag, katter och en hel del prylar är här över sommaren. Planen är att jag ska flytta upp så snart skolan är klar.
Han jobbar, så han har inte möjlighet att åka ner till mig mer än ca var tredje helg och jag har inget som binder mig till stan där min lägenhet finns nu när det är skoluppehåll, alltså kändes det som en vettig idé att spendera sommaren här. Sen blev jag attackerad av en hund när jag var ute på en cykeltur, och nu är jag beroende av kryckor och markservice :(

Har fyllt i en beställning av nya uniformspersedlar. Två kortärmade skjortor, två par sommarbyxor med benfickor, en softshelljacka, två pikéer och en slips.

Jag grät när jag gick ut idag, fick i panik byta till mina solglasögon :grin::cool: det var alltför ljuuust!!
Det är inte naturligt att vara vaken såhär dags! :arghh::p

Irriterar mig på min mobil också, den tappar batteri alltför galet fort :rage: Den har varit utan laddare i 30 minuter nu och även om jag har surfat så ska den inte vara på bara 73%! :rage:

Man kan Hemnet-knarka också, även om man inte ska köpa hus ;)
Vilken typ av resor kollar du på?
Jag vet! Mitt hemnet-beroende är en väl dold hemlighet. Men det är rätt fascinerande att de kan begära närmare miljonen i utgångspris för en sommarstuga här. Fast den ligger iofs förbannat vackert.

Allt från budgetweekends till treveckors lyxresor. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 557
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 515
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 372
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 506

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka