Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att min lägenhet är 40 mil härifrån@cili, varför inte bara låta bli att sova hos honom då? Det är ju bara att förklara att det inte fungerar pga att du får ont.
Och du är hos honom pga jobb eller något så att du inte har möjlighet att åka hem?För att min lägenhet är 40 mil härifrån
Både jag, katter och en hel del prylar är här över sommaren. Planen är att jag ska flytta upp så snart skolan är klar.Och du är hos honom pga jobb eller något så att du inte har möjlighet att åka hem?
Shoppa?Jag vill något... vet bara inte vad. Några förslag?
Jag vill något... vet bara inte vad. Några förslag?
Väldigt fina förslag!Shoppa?
Bada?
Promenad?
Äta frukost?
(visst var det fina förslag )
Kolla resor är rent självplågeri när jag inte har råd att åka nånstans. Men jag gör det ändå. Det är en av mina hobbys tror jag.Åk och bada någonstans? Baka något gott? Kolla på resor? (Det sistnämnda gör jag just nu )
Kolla resor är rent självplågeri när jag inte har råd att åka nånstans. Men jag gör det ändå. Det är en av mina hobbys tror jag.
Det kan vara så att hjärnan har tagit semester va när jag håller på att ha proviva i kaffet och inte mjölk?
Jag vet! Mitt hemnet-beroende är en väl dold hemlighet. Men det är rätt fascinerande att de kan begära närmare miljonen i utgångspris för en sommarstuga här. Fast den ligger iofs förbannat vackert.Man kan Hemnet-knarka också, även om man inte ska köpa hus
Vilken typ av resor kollar du på?
Det kanske vore nått. En affärsidé kanske? Start a business you and me?Fruktkaffe som är bra för magen?