Ska på möte med AF imorgon (... snarare idag) då min tid i det här stödprogrammet för unga är över - nu kommer jag bara få bidrag om jag har någon praktik Har iallafall ett "eventuellt" till hösten om praktikplats.
Tackolov för handikappbidraget, annars hade jag inte fått in någonting alls
Varning för gnäll nedan:
Det här suger stenhårt alltså, jag tycker ju att det vore kul om jag kunde få något att göra om dagarna och om jag kunde få den extrema lyxen att dessutom få betalt (!!) för det. Tur att det är vår, annars hade jag väl blivit mera deprimerad som i höstas. Jag vet att jag borde skicka ut mera svar på jobbannonser men det är fan inte lätt när man inte får svar och det är inte så många som passar mig, dvs hörselskadad och inte högt utbildad. Det är många service yrken
"Utnyttja dina kontakter" sa handledaren på AF, verkar som att det är enda sättet att få anställning i min situation men vad om man inte har så mycket kontakter då
Okej, bläh, jag behövde få spy ur mig lite
... @Klara säger du till om ni söker efter någon att anställa eller vikarie?
Tackolov för handikappbidraget, annars hade jag inte fått in någonting alls
Varning för gnäll nedan:
Det här suger stenhårt alltså, jag tycker ju att det vore kul om jag kunde få något att göra om dagarna och om jag kunde få den extrema lyxen att dessutom få betalt (!!) för det. Tur att det är vår, annars hade jag väl blivit mera deprimerad som i höstas. Jag vet att jag borde skicka ut mera svar på jobbannonser men det är fan inte lätt när man inte får svar och det är inte så många som passar mig, dvs hörselskadad och inte högt utbildad. Det är många service yrken
"Utnyttja dina kontakter" sa handledaren på AF, verkar som att det är enda sättet att få anställning i min situation men vad om man inte har så mycket kontakter då
Okej, bläh, jag behövde få spy ur mig lite
... @Klara säger du till om ni söker efter någon att anställa eller vikarie?