Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Försäkringskassan betalar ut min sjukpenning på måndag för att jag är född för sent i månaden.
Vilket innebär typ vatten över midsommar.
Tur djuren har mat så det räcker och blir över.
Veterinärbufferten vågar man ju inte rör för då blir de garanterat dödssjuka på midsommar
Tio fullstora påsarHur många var det från början?
Jag vann en sådan där gigantisk Plopp en gång, var redigt trött på Plopp i typ ett år efteråt
Plasta in benet så kan du duscha o slipper biltvättenFörutom ont i benet kan jag nu även addera ryggont, vilket jag får när jag rör på mig för lite. Men jag kan inte röra på mig mer, p.g.a. smärtan i benet. Har haft en släng feber idag och sovit större delen av dagen. Hela kroppen känns kass.
Så nu sitter jag i soffan och slökollar på dålig tv i ett försök att fördriva tid samtidigt som jag försöker ignorera det faktum att jag är dödshungrig och skulle behöva köras genom en biltvätt (nåväl, jag har våtservetter, men det fixar ju inte håret).
Fast jag tar mig inte in i duschen. Kan inte stå upp mer än några sekunder, för då bultar det så det känns som att benet ska sprängas. Kan heller inte sitta ner där, för jag tar mig inte upp utan hjälp.Plasta in benet så kan du duscha o slipper biltvätten
Fick du inga kryckor?Fast jag tar mig inte in i duschen. Kan inte stå upp mer än några sekunder, för då bultar det så det känns som att benet ska sprängas. Kan heller inte sitta ner där, för jag tar mig inte upp utan hjälp.
Jo, men det hjälper ju inte när jag inte kan stå upp tillräckligt länge eller komma upp från golvet. Den bultande känslan kommer alltså när jag är stående, oavsett om jag belastar eller inteFick du inga kryckor?
Jag är många, många mil ifrån närmsta vän eller släkting.@cili: Har du ingen vän eller förälder som kan komma förbi och hjälpa dig?
Ajdå. Då förstår jag att det är svårt, men det kanske får bli prio 1 när pojkvännen kommer hem?Jag är många, många mil ifrån närmsta vän eller släkting.
Är hemma hos pojkvännen, men han jobbar på dagarna och är nu iväg på mer jobb + grillkväll hos en av sina kompisar (jag skulle också följt med egentligen, men valde att stanna hemma p.g.a. febern och att benet blivit sämre)
Problemet är att han lär komma hem sent, och ska upp tidigt och jobba imorgon. Så jag får nog stå tillbaka i den frågan.Ajdå. Då förstår jag att det är svårt, men det kanske får bli prio 1 när pojkvännen kommer hem?
Jäkla ben alltså