Vad i jösse namn pysslar vi med? Del XXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förutom ont i benet kan jag nu även addera ryggont, vilket jag får när jag rör på mig för lite. Men jag kan inte röra på mig mer, p.g.a. smärtan i benet. Har haft en släng feber idag och sovit större delen av dagen. Hela kroppen känns kass.
Så nu sitter jag i soffan och slökollar på dålig tv i ett försök att fördriva tid samtidigt som jag försöker ignorera det faktum att jag är dödshungrig och skulle behöva köras genom en biltvätt (nåväl, jag har våtservetter, men det fixar ju inte håret).

@Scata Jag hann tänka det med under mina 40 minuter med gräsklipparen haha :p

kl
Nu har jag fixat lite med hemsidan, gjort lite uppdateringar och så. Hoppas det funkar och inte kassan försvinner som den gjorde förut :cautious: Men har kollat flera gånger så den verkar funka. Hatar när jag ska uppdatera tillägg och dessutom temat, alltid nervös att det ska bli fel. Postat ett inlägg på företagets fb också ,var lite för längesen jag gjorde det. Nu ska jag värma lite korv. Inte vart hungrig idag så inte ätit nått än. Förutom fikat hos farbror Sven som blev äppelmunk och jordgubbar med mjölk :)

Ligger i sängen och tittar på tv , fick ett bra och ett dåligt samtal

De bra samtalet var att de blir brorssons (snart 2 år )mys i midsommar

andra var att gå på begravning nästa onsdag

Försäkringskassan betalar ut min sjukpenning på måndag för att jag är född för sent i månaden.
Vilket innebär typ vatten över midsommar.
Tur djuren har mat så det räcker och blir över.
Veterinärbufferten vågar man ju inte rör för då blir de garanterat dödssjuka på midsommar

Jag är född i mitten. Mitt kommer också på måndag...

Tittar på det okända. Riktigt spännande idag, obehagliga spöken som har vart väldigt fysiska på elakt sätt...

Förutom ont i benet kan jag nu även addera ryggont, vilket jag får när jag rör på mig för lite. Men jag kan inte röra på mig mer, p.g.a. smärtan i benet. Har haft en släng feber idag och sovit större delen av dagen. Hela kroppen känns kass.
Så nu sitter jag i soffan och slökollar på dålig tv i ett försök att fördriva tid samtidigt som jag försöker ignorera det faktum att jag är dödshungrig och skulle behöva köras genom en biltvätt (nåväl, jag har våtservetter, men det fixar ju inte håret).
Plasta in benet så kan du duscha o slipper biltvätten :D

Plasta in benet så kan du duscha o slipper biltvätten :D
Fast jag tar mig inte in i duschen. Kan inte stå upp mer än några sekunder, för då bultar det så det känns som att benet ska sprängas. Kan heller inte sitta ner där, för jag tar mig inte upp utan hjälp.

@cili: Har du ingen vän eller förälder som kan komma förbi och hjälpa dig? :(
Jag är många, många mil ifrån närmsta vän eller släkting.
Är hemma hos pojkvännen, men han jobbar på dagarna och är nu iväg på mer jobb + grillkväll hos en av sina kompisar (jag skulle också följt med egentligen, men valde att stanna hemma p.g.a. febern och att benet blivit sämre)

Äter lite mellanmål, gungar bebisen och kikar runt på plexiglas. Snart är vår kakeldekor klar men för att skyddas från stänk från spisen så ska vi ha upp ett stänkskydd. Vilket betyder att jag får shoppa imorgon :D

Jag är många, många mil ifrån närmsta vän eller släkting.
Är hemma hos pojkvännen, men han jobbar på dagarna och är nu iväg på mer jobb + grillkväll hos en av sina kompisar (jag skulle också följt med egentligen, men valde att stanna hemma p.g.a. febern och att benet blivit sämre)
Ajdå. Då förstår jag att det är svårt, men det kanske får bli prio 1 när pojkvännen kommer hem?

Jäkla ben alltså :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 566
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 577
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 479
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 520

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Nyårstråden
  • Sytråden del 4
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat