Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Problemet är att han lär komma hem sent, och ska upp tidigt och jobba imorgon. Så jag får nog stå tillbaka i den frågan.
Jag får inte programmet att funka varken på paddan eller telefonen..Jag skulle inte ha lyssnat på det där, nu är jag grinig på den där människan!
För mig funkade det via webbläsaren på ipaden, inte via appen.Jag får inte programmet att funka varken på paddan eller telefonen..
Bara testat via appen. Men ska nog inte lyssna ikväll, känner mig grinig nogFör mig funkade det via webbläsaren på ipaden, inte via appen.
Jag svarar ja på fråganUndrar om det börjar bli dags byta ut ugnen när den låter massor, som en skördetröska
Har gjort chocolate chip cookies inför besök/målarhjälp av svärmor och yngsta svägerskan imorgon.
Det tror jag jag har settFy tusan vilket avsnitt av det okända. Terry fick inte ordning på det så dom ska tillbaka dit nästa avsnitt, det är minst 12 familjer i området som har problem med obehaglig aktivitet och Terry ska ha med sig förstärkning med 2 till medium.
❤❤❤❤❤Måste prata med nån! Mår skit.. Jobbigt med förhållanden
Vi får hoppas på vin