Vad i jösse namn pysslar vi med? Del XXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mailade precis om medryttarhäst... Nu ska jag försöka glömma bort det för att inte bli besviken om hästägaren inte hör av sig (alternativt inte alls är intresserad). Jag har inte ens tänkt på att skaffa medryttarhäst på.. ja jag vet inte hur länge, men det lät så otroligt bra i den här annonsen.

Fy tusan vilket avsnitt av det okända. Terry fick inte ordning på det så dom ska tillbaka dit nästa avsnitt, det är minst 12 familjer i området som har problem med obehaglig aktivitet och Terry ska ha med sig förstärkning med 2 till medium.

Undrar om det börjar bli dags byta ut ugnen när den låter massor, som en skördetröska O_o
Har gjort chocolate chip cookies inför besök/målarhjälp av svärmor och yngsta svägerskan imorgon.

Undrar om det börjar bli dags byta ut ugnen när den låter massor, som en skördetröska O_o
Har gjort chocolate chip cookies inför besök/målarhjälp av svärmor och yngsta svägerskan imorgon.
Jag svarar ja på frågan :D

Nu vill jag ju också baka :cautious:

@hemlig jag läste ungen först men insåg sen att det måste varit fel :rofl:

Dricker te och äter ostmacka, det har jag gjort mig förtjänt av idag som gjort mera nytta än kroppen egentligen tillät efteråt att man inte lär sig :crazy:

Fy tusan vilket avsnitt av det okända. Terry fick inte ordning på det så dom ska tillbaka dit nästa avsnitt, det är minst 12 familjer i området som har problem med obehaglig aktivitet och Terry ska ha med sig förstärkning med 2 till medium.
Det tror jag jag har sett
Men kommer inte ihåg hur det gick

Sitter och förundras över hur man tror man ska kunna få sälja en begagnad sak för högre pris än nypris när den t.om fortfarande finns att få köpa i butik??
Okej om man vill ha några kronor extra för en sak som inte går att handla i ordinariehandel är väl okej men detta var rent löjlig pryl dessutom.:rofl::banghead:

Alltså jag är kaozz. Har ett flyg att passa imorgon bitti. Har inte packat, har ett diskberg, lägenheten är kaoz. Vad gör jag? Jo jag tycker att det är helt rimligt att gå UT?!?!:arghh::banghead:

La mig precis i sängen och konstaterade att någon dum muskel eller så i ryggen gör ont som sjutton. Det brukar visserligen vara så, men det märks mest när jag lägger mig... Borde ta mig till en massör egentligen men är inte helt förtjust i tanken på att någon okänd människa ens ska nudda mig :/

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 566
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 577
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 478
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 520

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat