Vad i jösse namn pysslar vi med? Del XXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alldeles för varmt idag igen men jag sätter hoppet till att det verkligen ska komma en massa regn i veckan. Brunnen börjar sina och jag vill ju gärna ha hö till hästarna i vinter.

Intar kaffe och är fortfarande arg. Varför kan inte folk hålla sig till sanningen? Lögner kommer alltid fram och sanningen skadar aldrig som en lögn gör. :rage: :(

Försöker strukturera upp min lediga dag. Finns så mycket som ska hinnas med innan helgens äventyr :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 684
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 660
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 325
Senast: Johanna1988
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 676

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka