Min häst är sjuk![]()
Vad har hänt? Håller tummarna för snabbt tillfrisknande!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min häst är sjuk![]()
Jag vill inte andas. Jag vill bara bort.Andas @bumpo. Ett steg i taget. Skit jobbigt jag vet!![]()
Paus låter väldigt bra. Kanske inte måste till af idag utan kan vänta till i morgon?
Ååh, huvudbonk! Fina keliga Snowie... :'(@bumpo massa kramar och huvudbonk från lucia!
Hemma i sängen lite senare än planerat. Klockan ringer 5.45 imorgon(idag)
Tror jag säkert går braPaus låter väldigt bra. Kanske inte måste till af idag utan kan vänta till i morgon?
❤❤❤❤Ååh, huvudbonk! Fina keliga Snowie... :'(
Både ja och nej. Ska se om jag inte kan lösa det på något sätt.Är det något som säger att det måste ske idag?
Ååh, det låter ju helt underbart om det är så!Tror jag säkert går bra
Ska du skriva in dig eller vad är det?
För jag skrev in mig via datorn (det går tydligen nu) och fick en tid för samtal bara
Så tråkigt! Vad är det för fel på den?![]()
Hon har feber och nu har hon slutat äta och jag vet inte vad som är fel.Vad har hänt? Håller tummarna för snabbt tillfrisknande!
Både ja och nej. Ska se om jag inte kan lösa det på något sätt.
Hon har feber och nu har hon slutat äta och jag vet inte vad som är fel.
Men veterinär ska kommer ut idag. Önskar dock man hade bil och transport så man kunde åka till veterinären.
Hon har feber och nu har hon slutat äta och jag vet inte vad som är fel.
Men veterinär ska kommer ut idag. Önskar dock man hade bil och transport så man kunde åka till veterinären.
Funderar på fästing, men har egentligen ingen aning.Usch! Kan hästen ha fått i sig något olämpligt? Fästing eller ormbett eller liknande?
Tack!Jag håller tummar och tår för att det går bra. Jo, bil och släp är bra grejer.
Funderar på fästing, men har egentligen ingen aning.
Håller tummarna att du kan göra så med.Ååh, det låter ju helt underbart om det är så!
Har plockar fästingar på henne, så kan ju ha missat någonHar du kollat benen och huvudet noga på hästen?