Det kan nästan vara värt att betala bensinen åt dig (körde inte du en hattask?)@dobbis tyvärr är jag ju lite för fattig för att åka så långt just nu annars hade jag gärna kommit och arbetat lite![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan nästan vara värt att betala bensinen åt dig (körde inte du en hattask?)@dobbis tyvärr är jag ju lite för fattig för att åka så långt just nu annars hade jag gärna kommit och arbetat lite![]()
Det kan nästan vara värt att betala bensinen åt dig (körde inte du en hattask?)![]()
HahaDet kan nästan vara värt att betala bensinen åt dig (körde inte du en hattask?)![]()
Hahaha!
Eller så delar vi på henne,du står för resan till dig och jag från dig o hit,sen skickar jag tillbaka henne när du rört till det igen (japp jag har fler ställen som behöver org) och så skickar du henne vidare.
Jag har kan vara tillgänglig i en vecka iaf sen måste jag göra saker här hemmaEller så delar vi på henne,du står för resan till dig och jag från dig o hit,sen skickar jag tillbaka henne när du rört till det igen (japp jag har fler ställen som behöver org) och så skickar du henne vidare.![]()
Jag fick äntligen tummen ur och har skrubbat fram verandan och gjorde den beboelig igen. Nu är jag nyduschad och vi har invigt verandan så som sig bör med ett glas rött
.
Tänkte att vi skulle använda den på tisdag när BARNET har skolavslutning, för vi får plats med många där...![]()
Haha om du verkligen vill ha hjälp/besök så kan jag komma en dag i veckan om du vill