Vad i jösse namn pysslar vi med? Del XXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dammsuga kan jag fixa! Bara jag slipper organisera :wtf:

Måste ta tag i resten imorgon. Sonen kommer knappt ut ur sitt rum just nu :angel:

Får väl langa in mat och en flaska vatten åt honom ibland så han överlever :o
Haha du ser, perfekt arbetsfördelning, jag organiserar hos dig, du dammsuger hos mig :idea:

Lite "semester" vid göta kanal kanske :idea::angel:
Haha har du också nått som behöver fixas :p

Grönsaker ! Går det att äta ?Känns man har fuskat med träningen i tre veckor .Men jag fick se hur skitigt tvättstället var underifrån och lika datorbordet när jag hamnade på golvet då benen sa upp sig och jag fick vänta på att dom ville röra på sig igen .. ska nog överlåta städningen till damen i fortsättningen :p

Jag tror solen tog lite idag. Hoppsan. :o

20160612_201710.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 557
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 516
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 372
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 506

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka