A
avslutat medlemskap
Så mycket GÅR det inte att få upp temperaturen här ens om man eldar dygnet runt, här är det nog permafrost under kåken.Jag lyckades tydligen få upp temperaturen i kontoret till 27 grader en vända![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så mycket GÅR det inte att få upp temperaturen här ens om man eldar dygnet runt, här är det nog permafrost under kåken.Jag lyckades tydligen få upp temperaturen i kontoret till 27 grader en vända![]()
Nu ska du inte vara deppig för att vi är bättre pyromaner än digSå mycket GÅR det inte att få upp temperaturen här ens om man eldar dygnet runt, här är det nog permafrost under kåken.![]()
Du glömde migJag har ju också lyckats få fatt i någon
![]()
Stor kram vännenTrött frusen och ont i kroppen. Dags att duscha och klä på sig och ta bussen till jobbet.
Nja nja nja nja,,,,,,,,,,Nu ska du inte vara deppig för att vi är bättre pyromaner än dig![]()
Hästen bryr sig inte ett skit i hur välstädat det är, däremot bryr den sig jättemycket om stämningen i stallet. Jag vet en häst som flyttades från ett slitet kostall där den bodde granne med tjuren till en "fin" anläggning, den höll på att riva boxen och hatade alla och då var det världens snällaste häst. Den fick flytta tillbaks till kostallet och blev sitt gamla lugna trygga jag igen och fortsatte busa ihop med tjuren och blev över 30 år gammal.Jag har flyttat hasten till ett nytt stall idag. Det ar inte lika valstadat och "fint" som det forra stallet, men jag upplever de som ar dar, framfor allt agaren, som arliga och rakt pa sak. Nar jag kom pa de pa forsta stallet att ljuga om hur mycket hasten var ute kunde han inte vara kvar langre. Det kanns i alla fall mycket battre an det andra stallet.
Nu haller jag pa att bota en ond hals med vin. Gott vin. Ett andra glas. Jag kanner redan hur det onda slapper.![]()
Då har man vaknat till liv igen. Märks jag haft sängen för mig själv igen, låg på diagonalen när jag vaknade![]()