vA?!! När hände detta..... fan, nu har jag missat..... men JA,,, jag är ju såklart glad för din skull också.Du glömde mig Jag har ju också lyckats få fatt i någon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vA?!! När hände detta..... fan, nu har jag missat..... men JA,,, jag är ju såklart glad för din skull också.Du glömde mig Jag har ju också lyckats få fatt i någon
Nästan lite så jag blir besviken på min som backade ur, men kanske lika bra det, är ju fortfarande öppen för möjligheter och hoppas inte att jag råkar neka den rätta.Min är ju en kollega som bestämmde sig för att det var mig han skulle ha
Nämen hallå där, så får du ju inte tänka. Det är ju upp till mannen att bestämma och sex är inget man MÅSTE ha i mina ögon (trots att jag inte ens passerat 30 än). Relationer är så mycket mer än bara sex. Känns kemin bra så kör på bara, du har inget att förlora. *pepp*Jag har en känsla av att jag kommer backa ur i sista stund, som vanligt. Är inte alls nöjd med min kropp och får fullständig panik av att visa mig utan kläder. Utöver det är snart åtta år sen jag hade sex sist och min kropp har gått sönder på alla möjliga vis sen dess. Vet inte om jag kan längre!?!
Din kollega lätt som idiot! Så där tycker inte jag att du ska vara besviken! Du är värd så himla mycket bättre!Nästan lite så jag blir besviken på min som backade ur, men kanske lika bra det, är ju fortfarande öppen för möjligheter och hoppas inte att jag råkar neka det rätta.
Lite är jag nog allt ändå, men samtidigt försöker jag intala mig att loppet inte är kört och att det finns fler där ute.Din kollega lätt som idiot! Så där tycker inte jag att du ska vara besviken! Du är värd så himla mycket bättre!
Nämen hallå där, så får du ju inte tänka. Det är ju upp till mannen att bestämma och sex är inget man MÅSTE ha i mina ögon (trots att jag inte ens passerat 30 än). Relationer är så mycket mer än bara sex. Känns kemin bra så kör på bara, du har inget att förlora. *pepp*
Jaha, då är det en annan femma. Antar du provat sexleksaker redan?Ska jag vara helt ärlig är jag inte så intresserad av en relation, älskar att vara singel. Däremot så saknar jag sex, mycket!
Haha kunde inte låta bli!vA?!! När hände detta..... fan, nu har jag missat..... men JA,,, jag är ju såklart glad för din skull också.
Jaha, då är det en annan femma. Antar du provat sexleksaker redan?
Å jag saknar väl inte en relation i sig heller, men det är trevligt med någon att krama och prata med.
oj oj oj, så det kan bli... har du skrapat trisslott eller vadå, för att det här ska hända?Haha kunde inte låta bli!
du hänger inte med i svängarna
Fick ragg på krogen på luciahelgen ( klassfest, brukar annars ALDRIG gå ut på krogen), han ville följa med hem, visst sa jag, om du betalar taxin vilket han gjorde. Massa roligt prat i taxin hem (man hinner prata mycket på 60-90 min) och fruktansvärt bra sex när vi väl var hemma klickade totalt! Och så hade han sambo vosade det sig på söndagen... blev ledsen och besviken "så jävla typiskt" liksom. Men, han kände nått särskilt för mig, så han gjorde slut och hon fick flytta ut. Vi pratade varje dag, och så sov han över på onsdagen, fortsatte prata varje dag och han har vart hos mig hela helgen. Igår frågade han chans han är förälskad och kär, jag är lite långsammare men det känns så himla bra. Han är jättesnäll och go, lite knäpp och vi har kul tillsammans
Så helt klart, plötsligt händer det! Trodde ju aldrig jag skulle hitta ny pojkvän i ett kvart i tre ragg jag som aldrig går ut, och aldrig dansar själv (vi träffades på det elektroniska dansgolvet dit jag hade gått då jag tröttnat på gamla godingar golvet typ).
Bara en tanke, jag har inte provat sexleksaker själv och det lilla jag försökt själv har inte ens varit skönt, men det är något mysigt med närheten vid själva samlaget så att säga, så förstår att det ska va "the real deal" så att säga.Sexleksaker är inget för mig tyvärr. Vill ha sex med en människa, annars kan det vara.
Ska jag vara helt ärlig är jag inte så intresserad av en relation, älskar att vara singel. Däremot så saknar jag sex, mycket!
Haha ja tro mig, jag är bra förvånad!oj oj oj, så det kan bli... har du skrapat trisslott eller vadå, för att det här ska hända?
Just nu svävar jag på lite rosa moln här och drömmer mig in i en liknande situation fast för mig, men ååååh så roligt för dig.
undra om jag vågar gå ut på krogen här? Enda nackdelen för mig är att kollegan från jobbet jobbar ju som ordningsvakt på helgerna och brukar vakta på puben/krogen.... hmmm....
Nåväl, jag är riktigt glad för din skull ändå
Det kan jag förståHaha ja tro mig, jag är bra förvånad!
Nästan så jag borde köpa en lott eller två
Tack!
Kan du inte gå ut i någon ny stad då? Kanske lättare att våga slappna av och dansa och sånt tänkter jag