Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
:rofl: :rofl:
Som här då, jag säger bara,,,,,,,ojojoj om miljömupparna hittat hit. :D
Miljömuppar kommer inte ens nära mig och har någon något att säga om mitt inte miljötänk så kan dom hålla det för sig själva :idea:
Jag köper och använder det som passar mig o min plånbok bäst

Miljömuppar kommer inte ens nära mig och har någon något att säga om mitt inte miljötänk så kan dom hålla det för sig själva :idea:
Jag köper och använder det som passar mig o min plånbok bäst
Likadant här, eftersom jag inte har en sjö att ösa pengar ur så får plånboken styra, eller, den MÅSTE styra. Det är inte vi med små medel som förgiftar planeten värst.

Det har vräkt ner snö här sen nio i morse! :banana: Så mysigt :love:

Annars är jag typ död snart, och enligt 1177 så kommer jag snart trilla av pinn med pga av dom jäkla bihålorna, men först måste jag tvätta klart och plocka in hästarna i kväll....

Min rygg sa upp sig helt nu ett tag så bad om hjälp med att gå sista promenaden med hunden
Visst kan hon rasta sig på tomten men hon behöver få komma ut med.

Då har karln begett sig hemåt :down: har en del att fixa inför nästa resa så är väl bra egentligen så jag får nått vettigt gjort :p

Kollar på biljetter till Rihanna i sommar... Ska jag unna mig en konsert? Och, ståplats eller sittplats? :confused:

Och där har jag köpt mig 2 biljetter till Rihanna i sommar :eek::nailbiting: Första gången jag bokat konsertbiljetter, och första gången jag ska gå "själv"... Har vart på Evanecense och Madonna tidigare, men då i sällskap av pappa :angel:

Jag lyckades tydligen få upp temperaturen i kontoret till 27 grader en vända :o
När jag var liten, så bodde vi i ett hus med öppen spis, en jul eldades det så dopljusen smälte... :o:p Kommer själv inte ihåg det, lär ha vart runt 4-5 år, men fått höra om det många gånger och att folket gick ut på trappen i bara kallingarna typ för att svalka sig :rofl:
Mamma och hennes man är höjdare på att bränna på med pelletskaminen, standard temperatur nu när jag var uppe var runt 25-28 grader... En annan höll på att avlida av värmeslag, jag som går och fryser i 18-19 grader här hemma...

Och där har jag köpt mig 2 biljetter till Rihanna i sommar :eek::nailbiting: Första gången jag bokat konsertbiljetter, och första gången jag ska gå "själv"... Har vart på Evanecense och Madonna tidigare, men då i sällskap av pappa :angel:

Min första konsert var Europe på Lugnet i Falun någon gång på mellanstadiet. Hem&Skola var givetvis upprörda över att det kom djävulsdyrkare så de hade uppmanat föräldrarna i skolorna att inte låta sina barn gå (det här var på Sievert Öholms tid :D). Jag var den enda från min klass som var där (i sällskap med min ena kusin och hans flickvän). Mamma var lärare och älskade Twisted Sisters "We're not gonna take it" så hon sket totalt i H&S :rofl:

Tittar på Tobbes guldbiljetter, ont överallt och är så vansinnigt uttråkaaaaad. :wtf:
Blööööööö! Skjut mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
83 84 85
Svar
1 684
· Visningar
51 755
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 114
Senast: MiniLi
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
3 733
Senast: doppler
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
351
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka