Vad sa du att du åt sa du??
Tuttul! Tunnbröd med pålägg som man rullat ihop till en behändig smörgås.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad sa du att du åt sa du??
Det löser ju sig på ett eller annat sätt, men svårt är det ju. Han lär ju lära sig från början att hästen är viktig för mig@grodan21 nä tid att träffas kan ju vara svårt, speciellt om man jobbar olika tider. själv åker jag till dalarna feb-april för praktik, inte heller så kul när man nyss träffat nån
Aha Tunnbrödrulle för oss andra alltsåTuttul! Tunnbröd med pålägg som man rullat ihop till en behändig smörgås.
Aha Tunnbrödrulle för oss andra alltså
Oh noo (eller yes det finns också, men är inte alls samma sak...). Vi har "alltid" gjort sånna hemma - gärna hembakat tunnbröd med hemkärnat messmör iEn tunnbrödrulle är väl något man köper i ett gatukök? Mycket förvirrande.
Här blir det lugna gatan. En vän kommer långväga ifrån och hälsar på i några dagar. Vi ska laga en massa god mat, dricka skämsiga mängder champagne och gå långpromenader med djuren. Inte i den ordningen dock.Va ska ni alla göra på nyår?
Grannfamiljen kommer över med sina barn, mat, prat, vin och mousserande! Jag tror att barnen skulle ha ansvaret för desserten, grannen pratade om att de hade massor av kött i frysen så jag gissar att jag har ansvaret för förrätten!Har ätit ostbågar till frukost och har precis gjort ordning chokladmousse
Va ska ni alla göra på nyår?
Själv blir de det gamla vanliga, sitta inne med hundarna och spela bingolotto
Mamma kommer över till mig och sambon. Det kommer bli långtur i skogen med hundarna, mat och bingolotto (första gången på säkert 10-15 år) och troligen alldeles för mycket onyttigt godis.Va ska ni alla göra på nyår?
Har ätit ostbågar till frukost och har precis gjort ordning chokladmousse
Va ska ni alla göra på nyår?