Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fruktboost eller vitamintabletter? koffeintabletter? kall dusch?Trött som ett as och gillar inte kaffe, vad gör man då?
Ska sätta mig på cykeln och trampa 2 km i minusgrader, det lär väl hjälpa en aning...
Måste försöka sova lite. Klockan ringer 02.30.
God natt tråden
Jag har fortfarande riktig mens med piller! Jag har endometrios och även endometrios i livmodern, så min kropp är inte friskFast kan det vara så att du fortfarande har riktig mens med piller? Jag undrar eftersom det har känts som att jag har haft min vanliga cykel de första månaderna i alla fall.
Usch jag vill inte detta här ,att ta ett sista farväl/hejdå till chefen idag de lät ju rulla små och stora krokodiltårar från mig
Jättetråkigt att din chef dött, men jag måste rätta dig så att det inte riskerar att bli fel: krokodiltårar innebär falsk sorg.Usch jag vill inte detta här ,att ta ett sista farväl/hejdå till chefen idag de lät ju rulla små och stora krokodiltårar från mig
Man får gråta, hur mycket/lite man vill.Usch jag vill inte detta här ,att ta ett sista farväl/hejdå till chefen idag de lät ju rulla små och stora krokodiltårar från mig
Kollegorna och chefen blev alla väldigt glada för kakan
Testa saffranskladdkakan nån gång! Superenkel och sjukt godJag ska också bjuda på fika här alldeles strax för det är ju sista dagen (förmodligen) här på gruvan. Två smulpajer, en med äpple och en med hallon/blåbär
Vad har du lyckats med nu då??Vaknar upp. Dubbelkollar- yes armar och ben sitter kvar på kroppen! Ser i spegeln att ena ögat är rött och igenmurat och jag har vad som det ut som en begynnande blåtira, men nog lindrigt för att det ska gå att sminka över hjälpligt.
Vad har du lyckats med nu då??
Vad sjutton lyckas du med när du dricker alkohol.Vaknar upp. Dubbelkollar- yes armar och ben sitter kvar på kroppen! Ser i spegeln att ena ögat är rött och igenmurat och jag har vad som det ut som en begynnande blåtira, men nog lindrigt för att det ska gå att sminka över hjälpligt.