Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska strax åka till jobbet, älskar flextid! Då får vi alla morgonpigga åka till jobbet tidigt utan att andra drabbas ;)

Jag har definitivt hinnor som kommer ut, något less och tänker sluta med pillren. Förra gången hade jag mens i 1.5 dag.

För tre veckor sedan (mitt i kartan) började det dock komma u en massa klumpar, och nu är det full on mens med hinnor så det står det äckliga till :yuck: Det funkar ju värre med piller, med mens när det liksom känner för det. Nu har jag liksom provat i 9 månader, visst menssmärtorna är borta men acnen är egentligen inte så mycket bättre trots att de var huvudanledningen till att börja.
Det är tydligt att P-piller inte funkar för dig. Jag är likadan. Som sagt, jag tar dubbel dos och är ändå en hårsmån från att få mens (gyn har bekräftat). När jag åt ett P-piller så blev min mens ännu värre. Utan P-piller/med ett P-piller har jag tex mens i 17 dagar, blödningsfri 2 dagar, sedan börjar jag blöda igen. Helt galet. Hur funkar det för dig utan P-piller?

Jag har en karta, den är skitfin och tog ett bra tag att göra. Men när jag försöker använda den exporterade filen är den spegelvänd.

Programmet kraschade precise efter exporten.

:meh:

Det är tydligt att P-piller inte funkar för dig. Jag är likadan. Som sagt, jag tar dubbel dos och är ändå en hårsmån från att få mens (gyn har bekräftat). När jag åt ett P-piller så blev min mens ännu värre. Utan P-piller/med ett P-piller har jag tex mens i 17 dagar, blödningsfri 2 dagar, sedan börjar jag blöda igen. Helt galet. Hur funkar det för dig utan P-piller?

Nej och de här är iaf bättre än de jag hade sju år innan som orsakade svampinfektioner varenda jävla månad (med värre och värre behandlings metoder). Nu går jag på Yaz.

De sju åren utan var helt ok, mens som klockverk, dock stegrande acne och smärtor varje månad. Men jag tror jag tar det hellre faktist.

Varit på jobbet i drygt en timme. Det är svinhalt ute på vägarna. Var som att köra i ett mjölkpaket där någon slängde ut djur lite då och då framför en. På ett ställe satt en katt mitt på vägen. Körde knappt 40 km/h och både abs o antispinn har gått sönder (fixas på fredag). Gled i sidled mot katten som bara stirrade på mig, tutade som en galning tills den till slut hoppade åt sidan. Sen höll jag knappt på att komma därifrån trots bra dubbdäck. Kör försiktigt!

Varit på jobbet i drygt en timme. Det är svinhalt ute på vägarna. Var som att köra i ett mjölkpaket där någon slängde ut djur lite då och då framför en. På ett ställe satt en katt mitt på vägen. Körde knappt 40 km/h och både abs o antispinn har gått sönder (fixas på fredag). Gled i sidled mot katten som bara stirrade på mig, tutade som en galning tills den till slut hoppade åt sidan. Sen höll jag knappt på att komma därifrån trots bra dubbdäck. Kör försiktigt!

Ganska nöjd med vinterskoningen på tävlingsponnyn som vilar. Typ.

Fast kan det vara så att du fortfarande har riktig mens med piller? Jag undrar eftersom det har känts som att jag har haft min vanliga cykel de första månaderna i alla fall.

Trött som ett as och gillar inte kaffe, vad gör man då? ;)

Ska sätta mig på cykeln och trampa 2 km i minusgrader, det lär väl hjälpa en aning...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
582
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama