Gjort en utvärdering som retat mitt samvete ett tag och även skickat in bidrag till en tävling, nu är det bara hålla tummarna att det går vägen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Somnar du på en tablett bara? Lyckans ostDax att peta i sig en sömntablett så man somnar innan taxin kommer och hämtar !
Gå hem och sov nu! Seså!Ok nu dök chefen upp. Kaos. Detta kommer historiskt sett föööööööörmodligen att urarta
Oj, isåfall skulle jag haft en livmoderslemhinna flera centimeter tjock Livmoderslemhinnan byggs väl upp vid ägglossning, och sådan har man inte om man går på p-piller.
Ok nu dök chefen upp. Kaos. Detta kommer historiskt sett föööööööörmodligen att urarta
Funderar vad jag ska ha för kläder på en kompis inflyttningsfest.... för det är ju bara några veckor dit
Lite shopping skadar väl ingen och va ska man annars göra när man ligger å vrider sig i sängen för man har ont överallt och helt glömde bort att köpa värktabletter tidigareDu har väl aldrig tänkt att... SHOPPA?!
Lite shopping skadar väl ingen och va ska man annars göra när man ligger å vrider sig i sängen för man har ont överallt och helt glömde bort att köpa värktabletter tidigare
Åh din stackare klarar du att ta dig upp eller kan någon fixa tabletter till dig?
klarar mig nog tills jag köpt imorgon men är så störande, har ju inte så jag gråter av smärta men sådär så ingen liggställning är skön....
Jag är vaken, tror jag.... Eller nåt .....
Definition sovande vakenJag är rätt säker på att jag inte är det