Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kombinationen begynnande magkatarr och en värktablett-krävande muskelinflammation i bröstryggen är inte helt lyckat. Lite pest eller kolera känsla. Vill jag ha ont i magen eller kunna andas utan smärta?

Kombinationen begynnande magkatarr och en värktablett-krävande muskelinflammation i bröstryggen är inte helt lyckat. Lite pest eller kolera känsla. Vill jag ha ont i magen eller kunna andas utan smärta?

Be om att få Omeprazol utskrivet. Jag hann få blödande magsår men nu hjälper de massor (äter smärtstillande varje dag).

Fan vad gött med fika på jobbet! Det enda som finns i vår kyl på jobbet är cava och champagne. Nackdelen med att jobba på en arbetsplats med typ långbenta modeller. Inga jävla kak-kalorier! :arghh:
Iofs kanske bra för min del :cautious::angel:

Fan vad gött med fika på jobbet! Det enda som finns i vår kyl på jobbet är cava och champagne. Nackdelen med att jobba på en arbetsplats med typ långbenta modeller. Inga jävla kak-kalorier! :arghh:
Iofs kanske bra för min del, har ändå by far dubbelt så högt BMI som genomsnittet :angel: :meh:

Cava och champagne låter inte helt fel :up: :d Sedan kanske du har högre BMI än dem men det är ju inte som om du är fet ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
596
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama