Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntat i 48 min på en buss som inte kom, dom skulle iofs skicka en ersättningsbuss sa dom efter ca en halvtimme... tillslut dog telefonen pga kylan så då gav jag upp och gick in:angel:

Suck.
Sade meningen "vinterkräksjukan är visst extremt intensiv i år, halva klassen var borta idag" Direkt fick jag svaret "vilka var borta då, utlänningar eller" :cautious: Så tröttsamt med folk som referar allt man säger till en invandrarfråga :cautious: Det går ju inte att prata med en sådan person överhuvudtaget.
Jag ifrågasatte det såklart och fick argumentet att de skulle vara känsligare för det :confused::banghead: Med andra ord, personen drog till med något men hade eg inget att komma med

Gött att jag har en blåtira och som grädde på moset dessutom fått en acne-attack på hakan ca 20 år försent

Hemma! Ska slänga över hästarna i en annan hage under tiden jag skurar och fyller badkar plus lite annat pyssel. Skönt för dem att få se något annat ibland.

Årets mest väl investerade pengar förutom dagens UL är nog hotellnätterna vid Friends. Hasat runt i sakta mak på Gränby, bäckenet skriker och hotar med att emigrera.

Jisses.

Annars är det lagom med folk här så ganska trivsamt :) Ska snart ringa sambon så han inte glömmer mig :p

Jahapp datorn helt väck, ingenting kan återhämtas, dvs, foton på barnbarn, dokument, allt. Sådan ångest igår/idag att jag köpte ett kilo smågodis och tryckte i mig. Vad vårdpersonalen brukar kalla självdestruktivt beteende (diabetiker typ 1). Spenderat dagen med att återskapa så mycket jag kan från iphone och annat, så några foton är iallafall räddade, får bara hoppas att mina syskon har en del, de också. Känner mig så hemsk att jag inte riktigt vet vad jag ska ta vägen.

Dessutom verkar det inte finnas någon person i Bollnäs som kan hjälpa mig att övningsköra. Helt sjukt. Jag vet att det finns en del killar som har körkort och är arbetslösa/pluggar som gärna skulle vilja tjäna en extraslant, men ingen aning om hur jag ska komma i kontakt med någon vettig. Enda kontakten bara säger att hen ska återkomma men gör det inte. :arghh:

Jaha då är det bara att sätta och göra en planering nurrå :wtf:

Avrapportering samt fakturering klart och alla nya ordrar utskrivna. Jag vill ha en sektererare :banghead:

Och sömn i massor :meh:

Sova får jag göra i graven för imorgon vankas det jobb 4-16 :cautious:

Släppte ut hästarna nakna i en, för Pinnen, ny hage under tiden jag skurade o fyllde badkar och putsade av sadlar o träns. Jag har alltid fått höra att ston inte leker som valacker gör men på mina damer är det full fart :)

Börja dagen med en kall dusch? Huuu, du är inte klok :p

Jag har aldrig påstått att jag är klok och nu finns det bekräftat av säker källa för evigt sparat på nätet och det bästa är att det bevisar att ibland har jag rätt, äntligen hade jag rätt i en viktig fråga :rofl:
Tack rara @cili för det :love:

/hallonsaft som aldrig heller skulle starta dagen med en kall dusch och duschar inte kallt ens på sommaren, med rätt att frysa ändå jämt.

För lite sömn inatt så är dödstrött. Vart iväg och shoppat julklappar med mamma och brorsan, vi åkte till Borlänge. Va till Falun och lämnade tillbaka Manpower kläder också. Nu har vi fikat lite hemma hos mamma på mjölk, kubb och choklad cookies :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
596
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama