De brast vid kistan då stortjöt jagMan får gråta, hur mycket/lite man vill.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De brast vid kistan då stortjöt jagMan får gråta, hur mycket/lite man vill.
Nu har jag lidit mig igenom skiten. Måtte jag aldrig behöva göra om den. Ser fram emot imorgon. Då är det full rulle med mina ungdomar igen. Bästa jobbet . Om jag skulle ha något annat så låter ditt roligt
Öööööö nja, skulle inte tro det . Frågan är om du vill ta mitt? De flesta verkar inte tycka det är så hett med fobiträningar eller aggressionsdämpningOm du vill så har jag ett 3 timmars möte efter lunchen imorgon. Du får gärna delta istället för mig
Du kommer nog må bättre när du väl vart därVart tränar du? För visst bor du i Uppsala?
Apropå det har jag världens ångest och vill inte till gymmet nu...inte inte inte.
Men går och är förberedd på vad magkänslan troligtvis vill säga mig
Samtidigt BEHÖVER jag det, Attack är ju så kul.
Är bara så rädd...
Kall dusch är något av en tortyrmetod tänker jagJag har aldrig påstått att jag är klok och nu finns det bekräftat av säker källa för evigt sparat på nätet och det bästa är att det bevisar att ibland har jag rätt, äntligen hade jag rätt i en viktig fråga
Tack rara @cili för det
/hallonsaft som aldrig heller skulle starta dagen med en kall dusch och duschar inte kallt ens på sommaren, med rätt att frysa ändå jämt.
Sävja KulturcentrumVart tränar du? För visst bor du i Uppsala?
Apropå det har jag världens ångest och vill inte till gymmet nu...inte inte inte.
Men går och är förberedd på vad magkänslan troligtvis vill säga mig
Samtidigt BEHÖVER jag det, Attack är ju så kul.
Är bara så rädd...
Öööööö nja, skulle inte tro det . Frågan är om du vill ta mitt? De flesta verkar inte tycka det är så hett med fobiträningar eller aggressionsdämpning
Hemma i sängen efter föräldraråd på Fsk och en snabb middag hos mormor och morfar. Mormorstackarn är sjuk Tur att morfar också kan hämta A på Fsk nu när det är så nära!