Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi kanske kan köra duell varianten? 1,2,3 skjutTänkte be om samma tjänst tillbaka men om jag skjuter dig först så lär du inte kunna skjuta mig sedan!
Vad blir det för film?Sitter på Subway och äter innan det är dags för bio!
Fantastic beasts and where to find them.Vad blir det för film?
Åh, den verkar så braFantastic beasts and where to find them.
Vi kanske kan köra duell varianten? 1,2,3 skjut
Undrar om vi ska åka och se den i helgen nu när båtresan ställdes inFantastic beasts and where to find them.
Blev inget gym. Utan jag somnade på sängen när jag kom hem. Sov där i 2 timmar...Har jobbat klart för idag så nu sitter jag på bussen hem. Ska till gymmet i em tror jag
Nu har jag lidit mig igenom skiten. Måtte jag aldrig behöva göra om den. Ser fram emot imorgon. Då är det full rulle med mina ungdomar igen. Bästa jobbet . Om jag skulle ha något annat så låter ditt roligtJag förstår dig. Jag gör det tråkiga nu, dvs kollar att allt är gjort och packar proverna. Dötrist!
Vart tränar du? För visst bor du i Uppsala?Blev inget gym. Utan jag somnade på sängen när jag kom hem. Sov där i 2 timmar...
De var mer än fejk ,tyckte de lät så bra innan jag stortjöt vid kistan då brast deKrokodiltårar betyder att man fejkgråter