Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fikar med bror, mamma och hennes sambo.
Årets julklappsångest har börjat också, allt är ju så förbannat jäkla dyrt. Trodde jag skulle hunnit jobba mer än jag gör :banghead:

Vilat några timmar, helt fasligt trött. Känner mig aldrig helt utvilad och pigg längre.
Men nu är kaffet klart sen snabbfixa stallet sen ska jag närvara på kursen för en gångs skull ;)

Försöker lura med mina vänner ut på julklappsjakt någon helg framöver, och det verkar lossna lite nu när det erbjöds öl efter shoppingrundan :D

Blev inget gym. Utan jag somnade på sängen när jag kom hem. Sov där i 2 timmar...
Vart tränar du? För visst bor du i Uppsala? :)

Apropå det har jag världens ångest och vill inte till gymmet nu...inte inte inte.
Men går och är förberedd på vad magkänslan troligtvis vill säga mig :cry:
Samtidigt BEHÖVER jag det, Attack är ju kul.
Är bara så rädd... :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
597
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar
  • Tråden för spår