Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men hur fungerar klockan egentligen? :nailbiting: huxflux börjar den gå snabbare, se så bara sätta fart annars blir det katastrof.
Ha det fint alla, jag är åter senare igen.

Fruktboost eller vitamintabletter? koffeintabletter? kall dusch?
Cykla försiktigt, även om du har bra däck alla andra idioter är ute i halkan.
Börja dagen med en kall dusch? Huuu, du är inte klok :p
Vitaminer tar jag, koffein är jg bannad från av läkaren (pga det konstanta stresspåslaget). Ska köpa hem juice!

@GotAsecret s förslag besvaras också här ;)

Galet tråkigt pass i Landeryd idag. Börjar sex på morgonen och jobbar till två på em. Har sex jävla tåg på den tiden varav det är två tågmöten. Man sitter ju bara ner och glor..

koffein är jg bannad från av läkaren (pga det konstanta stresspåslaget).
Får inte jag ett par muggar kaffe på morgonen så riskerar jag att döda första bästa som jag träffar.

68500.png

Galet tråkigt pass i Landeryd idag. Börjar sex på morgonen och jobbar till två på em. Har sex jävla tåg på den tiden varav det är två tågmöten. Man sitter ju bara ner och glor..
Just nu skulle jag gärna ha dit jobb! Jag skulle älska att sitta och bara glo en stund!

Skitdag :yuck: Vaknade med migrän,hasade mig ner o tog en tablett,hasade mig upp till sängen igen.
5 min senare är det någon som knackar på dörren,vilket får hunden att gapa i högan sky,jag hade så ont att jag inte ens reste mig för att titta i fönstret vem det var så nu är jag nyfiken.
Nu 3 timmar,flera koppar kaffe,en macka som jag nästan kräktes upp,senare så har jag ff migrän men det ligger o hotar i bakhuvudet istället för att dunka i vä halva.
Och jag som har stämt träff med en granne för att få hjälp med att tömma trailern på tippen (o skona ryggen) jag både vill o bör göra detta men vet inte om jag klara det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
596
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama