Jag sa att jag har slut på saffran nu så jag kan inte baka fler. L erbjöd sig att köpa det
Jag kan också köpa saffran till dig om du bakar en kaka till mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag sa att jag har slut på saffran nu så jag kan inte baka fler. L erbjöd sig att köpa det
Börja dagen med en kall dusch? Huuu, du är inte klokFruktboost eller vitamintabletter? koffeintabletter? kall dusch?
Cykla försiktigt, även om du har bra däck alla andra idioter är ute i halkan.
Får inte jag ett par muggar kaffe på morgonen så riskerar jag att döda första bästa som jag träffar.koffein är jg bannad från av läkaren (pga det konstanta stresspåslaget).
Just nu skulle jag gärna ha dit jobb! Jag skulle älska att sitta och bara glo en stund!Galet tråkigt pass i Landeryd idag. Börjar sex på morgonen och jobbar till två på em. Har sex jävla tåg på den tiden varav det är två tågmöten. Man sitter ju bara ner och glor..
Just nu skulle jag gärna ha dit jobb! Jag skulle älska att sitta och bara glo en stund!
Kör en vän till jobbet. Men det är bara denna veckanVad i allsin dar ska du göra så tidigt?
Gör mig redo för att stå ut med mer utbildning i kommunens inköpsportal.
Jag vill inte
Det var iaf ingen rulltrappa som stod för kaoset för @tornblomma den här gången?Vad har du lyckats med nu då??
Jag förstår det! Men just nu har vi haft så vansinnigt mycket på jobbet så det vore rena drömmen att ha ett lugnt jobb för ett tag!Jag kan förstå att det låter som en dröm ibland men usch så tråkigt det är.
Då är det nog klokt att låta bli, ja...Börja dagen med en kall dusch? Huuu, du är inte klok
Vitaminer tar jag, koffein är jg bannad från av läkaren (pga det konstanta stresspåslaget). Ska köpa hem juice!
@GotAsecret s förslag besvaras också här