Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för möte du ska på? Dålig magkänsla innan är skit.
Så tragiskt
Det brukar vara bäst för både kropp och knopp att föds fram naturligt har jag läst. Det blir tydligen lättare att ta in och bearbeta.
För att inte tala om vilken stor operation ett kejsarsnitt trots allt är. Lätt att glömma.
Men vilken mardröm @tuaphua
(Typ min värsta, är glad varje gång Viktor sparkar mig.)
Låter som ett riktigt roligt upplägg Tyvärr ansjovisen det blir inget byteKvalitetsmöte, kontroll och uppföljningsmöte
Tack Ska höra mitt bästa! Har varit hemma alldeles för mycket det senaste :/Välkommen @Ceta ! Men du får nog änna krya på dig lite tycker jag
Låter som ett riktigt roligt upplägg Tyvärr ansjovisen det blir inget byte
Men allvarligt talat. Vad ingår i ett sånt möte? Kan det gå helfel? Antar att du kan sitta i klistret om inte "dina" städare gjort det de ska men hur är det tänkt?
Ja det tycker jag med! Men icke, man ska göra på hans sätt. Även fast hans slutresultat inte är något särskilt fagert..
Jag önskar att städföretaget vi köper städning ifrån hade en arbetsledare som du. Då kanske vi skulle slippa ringa och klaga på städningen fyra gånger i veckan.Vi pratar om det som varit, vad vi ska kontrollera och vad vi utfört för jobb sedan sista mötet.
Sedan gör vi en kontroll av utfört arbete på platser som kunden bestämt att vi ska titta på.
Kunden gör en uppskattning av våran kvalité på utfört jobb sedan och ger oss antingen en massa brännässlor eller regnbågar med rosa enhörningar på.
Sedan planerar vi eller tja jag presenterar vad vi ska ha utfört till nästa möte.
Sist gick vi inga enhörningar.... vi fick gå barfota på glödande kol från mötet....
Dumt! Och han kan se skillnade ifall du har gjort på ditt eget sätt? (Förutom att det ser bättre ut )Ja det tycker jag med! Men icke, man ska göra på hans sätt. Även fast hans slutresultat inte är något särskilt fagert..
Tyvärr gör han det, eftersom vi måste skicka in photoshopfilen så han kan följa alla steg vi gjortDumt! Och han kan se skillnade ifall du har gjort på ditt eget sätt? (Förutom att det ser bättre ut )