Satte en deg, men jästen är utgången. Hoppas att torrjäst är mer förlåtande...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är er lön kopplad till detta eller hur fungerar det? Jag har fått för mig att ni städar i team eller iaf flera tsm i varje objekt. Hur kopplas kundens nöjdhet till enskilda arbetare?Vi pratar om det som varit, vad vi ska kontrollera och vad vi utfört för jobb sedan sista mötet.
Sedan gör vi en kontroll av utfört arbete på platser som kunden bestämt att vi ska titta på.
Kunden gör en uppskattning av våran kvalité på utfört jobb sedan och ger oss antingen en massa brännässlor eller regnbågar med rosa enhörningar på.
Sedan planerar vi eller tja jag presenterar vad vi ska ha utfört till nästa möte.
Sist gick vi inga enhörningar.... vi fick gå barfota på glödande kol från mötet....
Ah, kan ju förstå det egentligen ut studiesyfte, men förstår din frustration!Tyvärr gör han det, eftersom vi måste skicka in photoshopfilen så han kan följa alla steg vi gjort
Upptäckte nu att vi dessutom ska göra exakt samma redigering med exakt samma bild. Fy farao vad värdelöst. Kunde vi inte fått egna bilder och ett annat slutresultat att sträva efter, än att göra en replica av det han tjatat om i en halvtimme?Ah, kan ju förstå det egentligen ut studiesyfte, men förstår din frustration!
Är er lön kopplad till detta eller hur fungerar det? Jag har fått för mig att ni städar i team eller iaf flera tsm i varje objekt. Hur kopplas kundens nöjdhet till enskilda arbetare?
Blev nyfiken på din värld men jag kanske ställer för mycket frågor? Du borde väl hoppa i säng och sova med tanke på dina arbetstider!
Jag önskar att städföretaget vi köper städning ifrån hade en arbetsledare som du. Då kanske vi skulle slippa ringa och klaga på städningen fyra gånger i veckan.
Skitsituation!Jaha.
Nu vill jag typ dööö... en sjukanmälan ramlade nyss in.
Hur i hela helvete ska jag kunna vara på 2 ställen samtidigt imorgon då?
Det är bara jag som kan städa på dessa områden. Ja förutom ordinarie då.
Skitsituation!
Tack, du är en ängel. Visste att den fanns.Här är den @RedHyuuga
Inlämnat och klart! Tur att man bara kan få G eller U, då behöver jag bara skynda mig igenom det jag måste utan att göra det bästa jag kan. Så kan jag lägga ner tid på att använda teknikerna snyggt på mina egna foton sen@cili Rart sånt när man ska göra på mindre bra vis för det är bestämt att det ska vara så och man inte kan få göra på ett bra sätt istället, nackdelen med att plugga ibland tyvärr.
Stå ut och trösta dig med att du kan bättre och ändå är duktig som kan följa dumma instruktioner.